تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۵

ظریف با فرانسوا اولاند در کاخ الیزه دیدار می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در آکادمی دیپلماتیک بین‌المللی پاریس سخنرانی و پس از آن با شبکه خبری فرانس ۲۴ مصاحبه خواهد کرد.
 رویداد۲۴-وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در آکادمی دیپلماتیک بین‌المللی پاریس سخنرانی و پس از آن با شبکه خبری فرانس ۲۴ مصاحبه خواهد کرد.

 محمد جواد ظریف صبح فردا (چهارشنیه) با لارشه رئیس سنای فرانسه در محل سنا دیدار خواهد کرد و پس از آن در جلسه استماع در کمیسیون امور خارجه دفاع و نیروهای مسلح سنا به ریاست رافارن در‌‌ همان محل شرکت خواهد کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر به پاریس، قرار است وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ظهر فردا با بارتلون رئیس مجلس ملی در محل مجلس ملی ملاقات و سپس در موسسه ملی کشورداری آنا سخنرانی کند.

دیدار با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در محل کاخ الیزه و همچنین دیدار با همتای فرانسوی از دیگر برنامه‌های عصر فردا وزیر امور خارجه کشورمان در پاریس خواهد بود.

یکی از برنامه‌های مهم در این سفر دو روزه ملاقات ظریف با رئیس کمپانی ایرباس در محل وزارت اقتصاد فرانسه است که در این ملاقات، در مورد خرید ۱۱۸ فروند هواپیمای ایرباس توسط ایران در سفر رئیس جمهور به این کشور، بحث و بررسی خواهد شد.

ملاقات ظریف با میشل سپن وزیر دارایی و حساب‌های عمومی نیز از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر امور خارجه کشورمان به فرانسه است.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان