تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

تلاش ادامه دار استقلالی ها برای خرید ستاره اصفهانی/«از فرودگاه امام جذبش می کنیم!»

علیرضا منصوریان به هواداران می گوید بازهم کمی صبر کنند.
رویداد۲۴ - علیرضا منصوریان به هواداران می گوید بازهم کمی صبر کنند.

در روزهایی که استقلالی ها تصور می کردند نقل وانتقالات را به پرسپولیس باخته اند، علیرضا منصوریان آنها را دعوت به آرامش کرد و گفت نگران نباشند. در ادامه او توانست بازیکنان خوبی برای استقلال بگیرد. حالا هم وقتی حرف از احسان حاج صفی و نگرانی ها درباره چپ استقلال می شود، منصوریان بار دیگر از هواداران می خواهد صبر کنند. او در این باره می گوید: «هواداران نگران نباشند و فقط کمی دیگر صبر کنند.» منصوریان امید زیادی به جذب حاج صفی دارد و این بازیکن در صورتی که نتواند در اروپا بماند قطعا به استقلال ملحق می شود.

احسان که بازی های درخشانی را در پست وینگر چپ در تیم ملی و از زمان جام جهانی انجام داده ، در نبود وحید امیری که به پرسپولیس رفت و برنامه های منصوریان را به هم ریخت ، برای آبی ها بهترین گزینه محسوب می شود. احسان که فصلی نچندان موفق را در فرانکفورت سپری کرد و تیمش در نهایت به اوبرلیگا سقوط کرد ، حالا شرایط ماندن در آلمان را ندارد و پیشنهادی از یونان دارد. در ایران هم سپاهان او را نمی خواهد ، پرسپولیسی ها هم در پستش تارکم بازیکن دارند. ولی تراکتورسازی و قلعه نویی برای او خاطراتی شیرین را تداعی می کنند. او خیلی از افتخاراتش را با قلعه نویی به دست آورده اما حالا استقلالی ها نقد ترین مشتری این بازیکن هستند و او را می خواهند.

منصوریان درباره احسان می گوید:«او فعلا دنبال ماندن در اروپاست و پیشنهادی از یونان دارد اما اگر به ایران بیاید از همان فرودگاه امام انشالله جذبش می کنیم!»
برچسب ها: نقل و انتقال ، هوادار
نظرات شما
پیشخوان