تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
گرشاسبی:

مخالف انتقال تیم نفت بودم

مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه من کاملا مخالف منحل شدن تیم نفت هستم گفت: قرار بر این است در خصوص این تیم مجددا تصمیم‌گیری صورت گیرد.
رویداد۲۴ - حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران افزود: من موافق انتقال نفت نبودم اما بعضیها در رسانه‌ها این موضوع را مطرح کردند. حداقل در ماه رمضان چنین حرف‌هایی را نزنند. در ماه مبارک رمضان ما نه تنها از نظر زبان، گوش و چشم باید روزه باشیم حتی قلم‌های ما نیز باید روزه باشند و حرف‌ها را به صداقت عنوان کنند.

وی گفت: من از اول مخالف این موضوع بودم و معتقد بودم که این مسئله خیانت به ورزش فوتبال استان است و نباید چنین تیمی از تهران خارج شود و اصلا به مصلحت نیست. حتی طی مکاتبه‌ای که فدراسیون فوتبال در این زمینه انجام داد، مخالفت خود را اعلام کردم که اجازه خروج تیم نفت را به یکی از تیم‌های استانی نخواهم داد.

گرشاسبی همچنین در رابطه با خروج افشارزاده از حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و حضور وی به عنوان جانشین افشارزاده و تکلیف افشارزاده در باشگاه استقلال گفت: این تصمیمی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و ما تابع آن هستیم. هرچند که خود افشارزاده نیز بارها به وزیر این مسئله را تاکید کرده بود که هم حوزه وزارت کار سنگینی است و هم مدیریت باشگاه استقلال و از ماه‌ها پیش از وزیر ورزش درخواست کرده بود که تکلیف وی را در این دو حوزه مشخص کند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان