تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

اعضای یک تور گردشگری در قم بازداشت شدند

معاون دادستان قم با اشاره به بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد در این استان گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تور‌های ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدا قم و یا با عبور از مسیر قم قصد عزیمت به سایر شهر‌های مجاور را داشته باشند.

 تور گردشگری در قم

  رویداد۲۴  حجت الاسلام ابوالفضل تحریری با اشاره به اجرای طرح‌های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد باریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه اظهار داشت: طرح ساماندهی تور‌های گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

وی بیان داشت: در همین راستا طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه داد سرای قم و انجام اقدام‌های فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تور ناهنجار و غیر مجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تور‌های هنجارشکن بودند افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستور‌های قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و برای مدت قابل توجهی به پارکینگ منتقل و برای مسئول تور به همراه ۱۸ تَن از شرکت کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند نیز پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

معاون دادستان قم در پایان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تور‌ها باشند برخورد جدی خواهد شد.
برچسب ها: گردشگری ، بازداشت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Japan
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
2
0
یک فیلم هم اومده بود که افرود سوار ها تو کویر یک بز کوهی رو اونقدر با ماشین دنبال کردند تا حیوون از ترس و خستگی مرد....بعضیا واقعا وقتی میدن تو کویر و طبیعت دچار توحش میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
3
قوه قضائیه فقط به شرب خمر و هنجارشکنیهای دینی حساسه ولی در مورد احقاق حقوق مظلوم ککشم نمیگزه بلکه اونم مظلوم رو با هزینه های دادرسی بالا تیغ میزنه
احد
|
Belgium
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
آقای تحریری ؛ من این عمل شما را نقض حریم خصوصی بندگان خدا تلقی و آن راشدیدا محکوم میکنم و مطمئنم که این نوع رفتارها در آینده نزدیک عواقب بد اجتماعی به همراه دارد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان