تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

شهردار منطقه 11: یکهزار دانش آموز تهرانی طولانی ترین نقاشی کشور را می کشند

شهردار منطقه 11 گفت:طولانی ترین نقاشی کشور توسط یکهزار نفر از دانش آموزان مدارس منطقه 11 در آستانه عید سعید فطر به مناسبت آغاز ماه شوال در بوستان رازی کشیده می شود.
رویداد۲۴-شهردار منطقه 11 گفت:طولانی ترین نقاشی کشور توسط یکهزار نفر از دانش آموزان مدارس منطقه 11 در آستانه عید سعید فطر به مناسبت آغاز ماه شوال در بوستان رازی کشیده می شود.

  نصراله آبادیان با اشاره به ارتباط مدیریت شهری با اقشار مختلف شهروندان و فراهم شدن زمینه مشارکت فعال و دریافت ایده‌ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان، افزود: با توجه به اهمیت این مشارکت در ارتقای کیفیت زندگی  شهروندان، برنامه های متنوعی با هدف ایجاد بستر فعالیت های گروهی و شاد از سوی اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 11 با بیان این که اجرای برنامه های گروهی علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت و نشاط جمعی شهروندان می تواند آموزش های شهروندی را به صورت غیر مستقیم در بر گیرد و از این طریق مخاطبان در فضایی صمیمانه با مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند ؛ از برنامه هیجان انگیز طولانی ترین نقاشی کشور توسط 1000دانش آموز خبر داد.

آبادیان افزود:  این نقاشی به طول 800متر در مسیر پیاده روی بوستان رازی بر روی بوم کشیده می شود و تمام ابزار لازم از جمله رنگ ، قلم مو ، کلاه ،دستکش و کاور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 که برنامه طولانی ترین نقاشی کشور را تدارک دیده است ؛ در نظر دارد رکورد قبلی این طرح را که به طول 400 متر با حضور 600 دانش آموز در شهرستان بوکان برگزار شده بود ؛ تغییر داده و به نام دانش آموزان مدارس منطقه 11 ثبت کند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان