تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

رویداد۲۴ سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پرواز‌های منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تور‌های تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه؟

•، چون قیمتش خیلی مناسبه
•، چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
•، چون سه کلیک همیشه باهاته
•، چون کیفیت تور‌ها سه کلیک بالاس
•، چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
•، چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
•، چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
• بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه‌ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره اقدامات ایرلاین‌ها برای پیشگیری از کرونا بهتون بگیم تا در سفر به کیش از این نکات استفاده کنید...

اقدامات ایرلاین‌ها برای پیشگیری از کرونا

به دنبال شیوع ویروس کرونا اکثر فرودگاه‌های بین‌المللی جهان، برای پیشگیری از انتشار این بیماری اقدامات ایمنی پیشگیرانه‌ای را شروع کرده اند. چرا که به همان میزان گسترش سفر‌های هوایی، جهان را به مکانی کوچک‌تر برای زندگی تبدیل می‌کند، به همان میزان نیز یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای انتشار این بیماری می‌باشد.

علی رغم تلاش‌های مقامات چینی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این ویروس به سرعت در این کشور انتشار پیدا کرده و قریب یک ماه آمار تلفات ویروس کرونا در چین از ۲ نفر به ۱۷۰ نفر ارتقا یافت. هم اکنون نیز آمار کشته‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در جهان رو به افزایش است. از آنجایی که تاکنون هیچ کشوری موفق نشده واکسنی برای درمان کرونا کشف کند این ویروس به سرعت در جهان در حال گسترش است، تا جایی که تا به امروز شاهد گسترش آن در سرتا سر کره زمین بوده‌ایم.

متاسفانه این روز‌ها ویروس کرونا در ایران نیز شایع شده و نگرانی‌های زیادی را برای همگان ایجاد کرده است. اگر چه آمار ویروس کرونا در ایران و استان‌های درگیر با ویروس به درستی آشکار نیست، اما به طور یقین می‌توان گفت مهم‌ترین علت ورود این ویروس به ایران سفر‌های هوایی بوده است. بهتر است برای در امان نگه داشتن خود و دیگران از ابتلای به این بیماری به موارد زیر در سفر‌های هوایی توجه فرمایید.

سه کلیک از کجا اومده!

قبل از سفر واکسن بزنید

برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا حتما قبل از سفر‌های هوایی واکسن بزنید. بی شک اکنون با دیدن این جمله به فکر فرو خواهید رفت که هنوز درمان و یا واکسن ویروس کرونا کشف نشده است پس چگونه واکسن بزنیم؟ این نکته را به خاطر بسپارید که واکسیناسیون بدن شما را در برابر هجوم ویروس‌های عفونی محافظت می‌کند. در واقع در اثر مبتلا شدن به بیماری‌های عفونی، سیستم ایمنی بدن شما ضعیف خواهد شد پس این احتمال وجود دارد که خطر ابتلا به ویروس کرونا نیز در شما افزایش پیدا کند..

دست‌های خود را با آب و صابون بشویید

همه‌ی پزشکان معتقدند که با شستن دست‌ها با آب و صابون تا حد بسیار زیادی از ابتلا به ویروس کرونا عملا جلوگیری می‌شود و همچنین اتفاق نظر دارند که شستن مرتب دست‌ها یکی از بهترین راه‌های درمان و پیشگیری از کرونا است.

پس در سفر‌های هوایی دست‌های خود را به دفعات بشویید و از تماس آن‌ها با چشم‌ها و صورتتان جدا خودداری کنید. شستن دست‌ها می‌تواند راهکاری ساده و آسان برای جلوگیری از ورود میکروب‌های روی دست در هنگام تماس آن‌ها با اعضای بدن باشد. استفاده از ضد عفونی کننده‌های الکلی نیز جایگزین بسیار مناسبی برای این عمل می‌باشد. محلول‌های ضدعفونی که در قوطی‌های کوچک و مسافرتی به مسافران عرضه می‌شود، می‌تواند بسیار سودمند باشد، زیرا که قابلیت حمل و استفاده از آن‌ها به مراتب راحت‌تر است.

دستمال‌های ضدعفونی کننده همراه داشته باشید

مسافران پیش از نشستن بر روی صندلی هواپیما باید مطمئن شوند که صندلی‌شان تمیز و عاری از میکروب است. درست است که در همه سفر‌های هوایی خدمه هواپیما از مواد پاک کننده برای تمیز کردن هواپیما استفاده می‌کنند، اما گاهی تاخیر هواپیما سبب می‌شود که پرسنل نتوانند به دقت تمام هواپیما را ضد عفونی کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

با همه این اوصاف بهتر است که برای کاهش خطرات ابتلا به ویروس کرونا، دستمال مرطوب ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشید و از آن‌ها برای تمیز کردن صندلیتان استفاده کنید تا از تمیز بودن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. به غیر از صندلی، روکش‌های صندلی، پاکت‌های پشت صندلی، تکیه گاه سر، مانیتور پشت صندلی، دریچه تهویه هوا بالای سر، سینی جلو، تکیه‌گاه پشت سر، صفحات نمایش سرگرمی‌های هنگام سفر و سایه بان پنجره را هم با دقت هر چه تمام، به کمک دستمال مرطوب ضدعفونی کنید.

از ایستادن در تجمع مردم خودداری کنید

از قرار گرفتن و ایستادن در نزدیکی افرادی که سرفه می‌کنند و یا هر اثر دیگری از بیماری هر چند ناچیز در آن‌ها دیده می‌شود لطفا اجتناب کنید. نظر به اینکه همه افراد قادر نخواهند بود که سوار جت‌های اختصاصی شوند، اما تا جایی که مقدور است صندلی خود را دور از افراد دیگر انتخاب کنید. در سفر‌های هوایی سفارش شده است که با افراد مبتلا به آنفولانزا کماکان سه قدم فاصله داشته باشید، ولی برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا توصیه می‌شود که این فاصله به ۶ قدم برسد.

خدمه پرواز و مسافرینی که به سرویس بهداشتی می‌روند، از راهرو‌های هواپیما رفت و آمد می‌کنند. از این رو صندلی‌هایی که در مجاورت راهرو‌های هواپیما هستند بیشتر در معرض تردد و میکروب‌ها می‌باشند. پس دورترین جای ممکن به این قسمت‌ها را که همان صندلی‌های کنار پنجره هواپیما هستند را برای نشستن خود انتخاب کنید تا کمتر در مسیر رویارویی با میکروب‌ها قرار بگیرید.

صندلی‌های مجاور خود را خریداری کنید

صندلی‌های اطراف خود را خریداری کنید انجام این کار قطعا برایتان کمی هزینه بر خواهد بود. اما این موضوع را مد نظر داشته باشید که خطر اصلی برای انتشار ویروس کرونا به شما، مسافرانی هستند که در ردیف شما و یا در اطراف و نزدیکی شما می‌نشینند. از این رو قبل از سفر در صورتی که در پروازی شلوغ نیستید سعی کنید در انتخاب صندلی خود دقت به خرج داده و صندلی که احتمال خالی بودن صندلی‌های اطراف آن بیشتر است را برای نشستن انتخاب کنید. در چنین حالتی بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما و انتخاب صندلی، زمان‌های نزدیک پرواز است که تا حدود زیادی نقشه صندلی‌های پرواز قطعی شده و می‌توانید انتخاب هوشمندانه تری بر روی صندلی خود داشته باشید. البته امکان دارد در زمان چک‌این و سوار شدن به هواپیما تغییراتی در ترتیب صندلی‌ها پیش آید. شما می‌توانید با سوال از مامور گیت اطلاعات کامل‌تری در مورد موقعیت صندلی‌ها کسب کنید. توصیه می‌کنیم اگر توان مالی خرید چندین صندلی با هم را دارید، حتما برای این کار اقدام نمایید تا خود را بیشتر در برابر ویروس کرونا واکسینه کنید.

از رفتن به سرویس بهداشتی هواپیما خودداری کنید

یکی دیگر از مکان‌های رایج برای انتشار ویروس کرونا، سرویس‌های بهداشتی هواپیما هستند. سرویس‌های بهداشتی هواپیما از جمله مکان‌هایی هستند که بیشترین تماس را با بدن مسافران دارد؛ بنابراین درصد آلوده شدن آن به واسطه لمس افراد مبتلا به کرونا بسیار زیاد است. بهتر این است که در سفر‌های هوایی تا جایی که می‌شود از رفتن به سرویس بهداشتی خودداری کنید. مگر آنکه مجبور به انجام این کار شوید، که در این حالت تاکیدا قبل از بیرون آمدن از توالت دست‌های خود را به دقت با آب و صابون بشویید و بعد از آن دست خود را با یک محلول ضدعفونی کننده به خوبی ضدعفونی کنید.

آب بیشتری بنوشید

در سفر با هواپیما برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا آب بیشتری بنوشید و از نوشیدن مشروبات الکلی و کافئین دار به شدت پرهیز کنید. کم شدن آب بدن سیستم دفاعی بدن را ضعیف می‌کند. پس سعی کنید در طول سفر از خورن نوشیدنی‌های کافئین‌دار یا الکلی خودداری کنید و به جای آن آب بیشتری بنوشید.

حفظ آرامش و خونسردی هنگام سفر

استرس در زمان سفر می‌تواند احتمال ابتلا به ویروس کرونا را افزایش دهد. در حالی که پورتوکول‌های بیرونی زیادی برای جلوگیری از ویروس کرونا وجود دارد، خالی از لطف نیست که بدانید مهم‌ترین جنبه حفاظت از کرونا درون خودمان است که آن چیزی نیست جز حفظ آرامش درونی.

برچسب ها: سفر ، گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان