تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

خرازی: بحران امنیت در همه جای اروپا و آمریکا احساس می‌شود، باید قدر امنیت را در ایران بدانیم

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به بحران امنیت کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا گفت: امروز امنیت بالای کشور مرهون تلاشگران مخلصی است که آرامش را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده اند.
رویداد۲۴-رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به بحران امنیت کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا گفت: امروز امنیت بالای کشور مرهون تلاشگران مخلصی است که آرامش را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده اند.

سید محمدصادق خرازی چهارشنبه شب در نشست فصلی ندای حزب ایرانیان شعبه البرز که در شهرستان فردیس برگزار شد،افزود: امروز امنیت مهمترین دغدغه انسان است و بحران امنیت در نیویورک، لندن، مادرید، وین ، ژنو و در همه جای اروپا و آمریکا احساس می شود اما ایران اسلامی، کشور امنی است و این امنیت بخاطر تلاش های انسان های مخلص به وجود آمده است .

وی با بیان اینکه امنیت مهمترین دغدغه انسان در زندگی است، ادامه داد: امروز دو کشورپاکستان و افغانستان و کشورهای عربی به لحاظ امنیت با بحران مواجه هستند اما کشورما به برکت مجاهدت مردم و تدابیرمقام معظم رهبری و تلاش ریاست جمهوری در امنیت به سر می برد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: باید قدر این امنیت را بدانیم و تلاش کنیم کشور در سایه محبت،صلح و آرامش ساخته شود.

وی با اشاره برخی مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت : امیدوارم دولت بتواند در ماه های آینده فرصت های خوبی برای حل مشکلات مردم به دست آورد.

خرازی به برنامه های حزب ایرانیان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم ما بعداز شناخت، آموزش است و ما در حزب از بالاترین وپایین ترین ستون حزب نیازمند به برنامه های فکری و آموزشی هستیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: امروز مهمترین درسی که می توان از فناوری به دست آورد مدیریت فن اداره کشور جامعه و شناخت معرفت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

وی ادامه داد:حزب ایرانیان دارای اهداف بلندی است و ما تجربه های بزرگی را در پیش رو داریم و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر این حزب در جای جای کشور فعال خواهد بود.

این فعال سیاسی گفت: تحولات اجتماعی و سیاسی آینده کشور مهم است، چه بخواهیم و چه نخواهیم تحولات بزرگی در حال شکل گیری است و ما هم از گردونه اتفاق خارج نیستیم ما به قانون اصلاح طلبی خود وفاداریم و یکی از دغدغه های مهم جامعه اصلاح طلبان حل مشکلات مردم است.

خرازی افزود: احزاب می توانند با برگزاری جلسات مختلف نیروهای فکری خوبی را شناسایی وبرای آینده تربیت کنند.

در این نشست داخلی در مجتمع یاسین شهرستان فردیس برگزار شد، تعدادی از احزاب و هواداران شعبه البرز ندای ایرانیان حضور داشتند.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان