تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

برای سفر اقتصادی به کیش چه هتلی را انتخاب کنیم؟

جزیره زیبای کیش بعنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی، در فصول مختلف سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران می­باشد.

برای سفر اقتصادی به کیش چه هتلی را انتخاب کنیم؟

رویداد۲۴ جزیره زیبای کیش بعنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی، در فصول مختلف سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران می­باشد. معمولا افرادی که در فصل بهار به این جزیره سفر می­کنند، در حال گذراندن تعطیلات عید نوروز خود هستند، افرادی که در فصل تابستان به کیش سفر می­کنند، گرمای هوا را به جان خریده و به دنبال استفاده از تفریحات آبی و همچنین شرکت در جشنواره­های تابستانی هستند و کسانی که در فصول پاییز و زمستان به این جزیره سفر می­کنند، بدنبال گذراندن تعطیلات خود در فصلی که کیش آب و هوای بهتری دارد، می­باشند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از هتل­­های کیش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت­تر برای اقامتی اقتصادی در این جزیره تصمیم بگیرید.

هتل هلیا کیش

این هتل مناسب کسانی می­باشد که ترجیح می­دهند سفر اقتصادی­تری به جزیره کیش داشته باشند و بودجه بیشتری را برای تفریحات مختلف و رستوران­های این جزیره کنار گذاشته­اند. هتل هلیا کیش هتلی ۳ ستاره می­باشد که در حد فصل میدان ساحل و میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است این هتل فاصله خیلی کمی تا ساحل و همچنین مرکز خرید زیتون که یکی از معروف­ترین مراکز خرید این جزیره می­باشد، دارد. اگر اهل فست­فود هستید، این هتل با شعبه جزیره کیش فست­فودهای معروف عطاویچ و باروژ نیز فاصله زیادی ندارد و به راحتی و با پای پیاده می­توانید خود را به آنها برسانید.

برای سفر اقتصادی به کیش چه هتلی را انتخاب کنیم؟

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش یکی دیگر از هتل­های اقتصادی و البته باصفای جزیره کیش است که می­توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل ۳ ستاره در بلوار حافظ کیش و در نزدیکی میدان سیری واقع شده است. یکی از نکات مثبت این هتل، فاصله خیلی کم آن تا مرکز خرید شیک سارینا ۱ کیش می­باشد که می­توانید با پای پیاده خود را در کمتر از ۵ دقیقه از هتل به این مرکز خرید برسانید.

برای سفر اقتصادی به کیش چه هتلی را انتخاب کنیم؟

سفر به جزیره کیش

هر جای ایران که باشید، برنامه­ریزی سفر به جزیره کیش آنقدرها هم فکر می­کنید کار سختی نیست. کافیست سری به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می­توانید با جستجوی جزیره کیش بعنوان مقصد سفر خود، هتل­های مختلف این جزیره را ببینید و اطلاعات کامل و کافی را درباره آنها کسب کنید و با مقایسه هتل­های مختلف باهمدیگر و بر اساس بودجه­ای که برای سفر خود مشخص کرده­اید، سفر خود را برنامه ریزی کرده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. تمام این فرایند در کمتر از ده دقیقه اتفاق خواهد افتاد و پرداخت هزینه هتل نیز کاملا بصورت آنلاین خواهد بود.

برچسب ها: کیش ، گردشگری
نظرات شما
پیشخوان