تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

ماجرای بودجه ۵۵ میلیارد تومانی برای تیم ملی و شایعه اعمال نظر دولت!

برخی می‌گویند، چون قرار است دولت ۵۵ میلیارد تومان به تیم ملی بودجه دهد در انتخاب سرمربی تیم ملی هم اعمال نظر خواهد کرد و این اعمال نظر صرفا برای بهتر شدن تیم ملی است نه دخالت در امور فدراسیون فوتبال.

انتخاب سرمربی تیم ملی

رویداد۲۴ خبرورزشی نوشت: برخی می‌گویند، چون قرار است دولت ۵۵ میلیارد تومان به تیم ملی بودجه دهد در انتخاب سرمربی تیم ملی هم اعمال نظر خواهد کرد و این اعمال نظر صرفا برای بهتر شدن تیم ملی است نه دخالت در امور فدراسیون فوتبال.

اما محمد جواد پاینده این خبر را تکذیب می‌کند و می‌گوید بودجه ۵۵ میلیارد تومانی که قرار است در اختیار تیم ملی قرار گیرد از سوی مجلس مصوب شده است.


بیشتر بخوانید: سه حامی بزرگ قلعه نویی برای مربیگری تیم ملی


او می‌گوید: ارتباط دادن این مسئله با بودجه و اعتبارات فدراسیون یا هزینه‌های اردویی و پشتیبانی تیم ملی به هیچ وجه صحت ندارد. مطرح شدن اینگونه مسائل به جز نادرست بودن به ضرر تیم ملی و فوتبال است و این اظهارات نادرست، فضا را غبار آلود می‌کند. ضمن سبب ایجاد حاشیه و شائبه می‌شود. امیدواریم دیگر شاهد این رفتار‌ها و اقدامات غیر حرفه‌ای نباشیم.

در حالی این ادعا مطرح شده است که وزیر ورزش و جوانان امروز گفت امروز دیداری با میرشاد ماجدی خواهد داشت تا تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص شود.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سر مربی تیم ملی
نظرات شما
پیشخوان