تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

بارش باران در بعضی مناطق از امروز/ وزش باد و گرد و خاک در تهران و البرز

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق، وزش باد و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور از امروز تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.

بارش باران در بعضی مناطق از امروز/ وزش باد و گرد و خاک در تهران و البرز

رویداد۲۴ سازمان هواشناسی کشور بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز (چهارشنبه‌) در بخش‌هایی‌ از شمال غرب‌، شمال شرق‌، ارتفاعات‌ البرز و ارتفاعات‌ زاگرس‌ افزایش‌ ابر و بارش‌ خفیف‌ باران پیش‌بینی‌ می‌شود.

با گذر امواج‌ تراز میانی‌ جو، پنجشنبه‌ و جمعه‌ در نواحی‌ شمال غرب‌، غرب‌، سواحل‌ غربی‌ دریای خزر، ارتفاعات‌ و دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز ابرناکی‌، بارش‌ باران، گاهی‌ رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد رخ‌ می‌دهد.

شنبه‌ و یکشنبه‌ نیز در بخش‌هایی‌ از شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی‌ می‌شود.

لازم به‌ ذکر است‌ طی‌ روزهای جمعه‌ تا یکشنبه‌ در نواحی‌ جنوب‌ شرق‌ کشور به‌ ویژه در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ افزایش‌ ابر، رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌باد شدید موقت‌ انتظار می‌رود.

از امروز تا یکشنبه‌ در نوار شرقی‌ کشور (به ویژه منطقه‌ زابل‌) در برخی‌ ساعات‌ روز افزایش‌ سرعت‌ باد و در مناطق‌ مستعد گردوخاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود. این‌ شرایط‌ پنجشنبه‌ تا شنبه‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و یکشنبه‌ در جنوب‌ غرب‌ کشور انتظار می‌رود.

از چهارشنبه‌ تا اواخر هفته‌ در نوار جنوبی‌ کشور افزایش‌ دما رخ‌ می‌دهد.

طی‌ ۵ روز آینده شرق‌ دریای عمان و در روزهای شنبه‌ و یکشنبه‌ تنگه‌ هرمز مواج‌ خواهند بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هواشناسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان