تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

جیلی گلکسی L۷ با برد الکتریکی ۱۳۷۰ کیلومتر

در این مقاله با گردآوری اطلاعات جیلی گلکسی L۷ فانتوم ادیشن همراه شما هستیم. این خودرو یک کراس‌اوور با برد ترکیبی حدود ۱۳۷۰ کیلومتر است.

جیلی گلکسی L۷

رویداد۲۴خودروسازان چینی همواره به دلیل معرفی سریع و گسترده برند‌ها و خودرو‌ها مشهور بوده‌اند و در حال حاضر اضافه کردن نسخه‌های ویژه از یک خودرو به لیست اقدامات مورد علاقه‌شان می‌باشد. به همین دلیل، جیلی اخیراً نسخه ویژه‌ای از گلکسی L۷ با نام فانتوم ادیشن را معرفی کرده است.

جیلی گلکسی L۷ فانتوم ادیشن با شش رنگ بیرونی متنوع برای مشتریان در دسترس قرار دارد. این رنگ‌ها عبارتند از: سفید سپیده دم، مشکی نیمه شب، خاکستری سپیده دم، آبی آسمانی، بنفش کوهستانی و سفید کهکشانی.

طراحی ظاهری جیلی گلکسی L۷

جیلی گلکسی L۷ با برد الکتریکی ۱۳۷۰ کیلومتر

از نظر ظاهری، ادیشن جدید گلکسی L۷ همچنان براساس زبان طراحی گلکسی لایت جیلی است و تفاوت چندانی با مدل‌های فعلی ندارد. نمای جلوی خودرو شامل یک جلوپنجره بسته است که همراه با چراغ‌های جلوی باریک و به هم پیوسته طراحی شده است. در بخش عقب خودرو، یک اسپویلر سقفی و چراغ‌های عقب به هم پیوسته با گرافیک جذابیت را به ارمغان می‌آورند.

کابین گلکسی L۷ فانتوم ادیشن

جیلی گلکسی L۷ با برد الکتریکی ۱۳۷۰ کیلومتر

در بخش داخلی، یکی از نکات برجسته در گلکسی L۷، تعداد مانیتور‌های آن است. کلاستر خودرو با ابعاد ۱۰.۲۵ اینچ، به صورت دیجیتالی طراحی شده است و یک مانیتور ۱۳.۲ اینچی در قسمت مرکزی داشبورد همراه با یک نمایشگر ۱۶.۲ اینچی برای سرنشین جلو قرار دارند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به علاوه، این خودرو همچنین با یک سیستم هدآپ دیسپلی ۲۵.۶ اینچی نیز تجهیز شده است.

به گفته جیلی، یکی از ویژگی‌های برجسته خودروی جدید گلکسی L۷، قابلیت Navigation On Highway Assist است. این ویژگی به خودرو امکان تغییر مسیر و سبقت خودکار در حالت سرعت بالا و همچنین ناوبری رمپ خودران را می‌دهد. برای دقت بیشتر، این خودرو با سیستم کمکی رانندگی پیشرفته از طریق استفاده از رادار امواج میلی‌متری با برد فوق‌العاده، چهار رادار امواج میلی‌متری با برد بلند، ۱۲ رادار اولتراسونیک و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از جلو پشتیبانی می‌کند.

به عنوان نکته دیگر در خصوص کابین این خودرو باید گفت، صندلی‌های جلو به صورت استاندارد دارای تنظیم برقی، گرمایش و تهویه هستند.

مشخصات فنی جیلی گلکسی L۷

جیلی گلکسی L۷ با برد الکتریکی ۱۳۷۰ کیلومتر

در بخش فنی این خودروی کراس‌اوور جذاب، جیلی از ترکیب یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی استفاده کرده است. قدرت کلی این ترکیب ۳۸۵ اسب بخار و گشتاور کلی آن ۵۳۵ نیوتن متر اعلام شده است. گیربکس آن یک دندهٔ ۳ سرعته DHT است و زمان شتاب‌دهی از صفر تا صد آن ۶.۹ ثانیه است. برد الکتریکی این خودرو، بسته به نوع باتری، می‌تواند بین ۵۵ و ۱۱۵ کیلومتر باشد و برد کلی ترکیبی آن نیز بین ۱۳۱۰ و ۱۳۷۰ کیلومتر قرار می‌گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Bbb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
0
0
عجبببببببببب
ما پراید داریم ۳۰۰میلیون که از جیلی اونها گرونتره
یعنی جیلی اونها به پراید ما میرسه؟
نه بابا !فکر نکنم
پراید باید بشه ۲میلیارد تا روی این سازنده ها کم بشه
به خدااااااااااااا
نظرات شما
پیشخوان