تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲

بازیکنان استقلال پول گرفتند، اما باز هم نمی‌خواستند تمرین کنند!

با وجود اینکه باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم ۱۰ درصد از قرارداد فصل جاری را پرداخت، تعداد زیادی از استقلالی‌ها تمایلی به تمرین نداشتند، اما شرایط با یک تماس عوض شد.

بازیکنان استقلال پول گرفتند، اما باز هم نمی‌خواستند تمرین کنند!

رویداد۲۴ وقتی سه شنبه شب باشگاه استقلال بازیکنان را به ساختمان سعادت آباد فراخواند و ۱۰ درصد از کل قرارداد این فصل آن‌ها را پرداخت کرد، همه فکر می‌کردند قضیه حداقل به صورت موقت جمع شده و دیگر هیچ مشکلی جهت آغاز تمرینات وجود نخواهد داشت، اما برخلاف تصور آنها، قضیه به شکلی متفاوت پیش می‌رفت.

گروهی از بازیکنان که فصل قبل هم در استقلال حضور داشتند، همچنان ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد قبلی خود را طلبکار هستند و مذاکراتشان با مدیران باشگاه برای دریافت این طلب معوقه به جایی نرسیده بود. در همین راستا حرف‌هایی که محمد حسین مرادمند بر زبان آورد هم کاملاً نشان می‌داد که اختلافات هنوز حل نشده و حتی شنیدیم بازیکنان استقلال اصلاً تمایلی به شکستن اعتصاب نداشتند و گروهی از آن‌ها معتقد بودند باید تا رسیدن به یک توافق بهتر و دریافت بخش بیشتری از مطالبات، این روند را ادامه داد، اما یک نفر وارد عرصه شد و همه چیز را عوض کرد.

جواد نکونام سرمربی استقلال پس از اینکه بازیکنان ۱۰ درصد از قرارداد این فصل را گرفتند، اما همچنان ناراضی بودند و گروهی از آن‌ها می‌گفتند بهتر است تمرین نکنیم، با شاگردانش صحبت کرد و به آن‌ها دستور داد تمرینات را از سر بگیرند. سرمربی استقلال بر این باور است که اگر تمرینات بیشتر از این دچار اختلال شود، روی روند آماده سازی تیم تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن می‌تواند چنین ذهنیتی را به وجود آورد که استقلالی‌ها به تیمشان کم تعصب شده‌اند روی همین اصل قاطعانه گفت تمرینات باید شروع شود و همه بازیکنان هم دستور او را اجابت کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان