تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

در صورتی که بخواهید ماه عسلتان را در یکی از شهرهای نزدیک ایران بگذرانید، استانبول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هم با دردسر گرفتن ویزا مواجه نیستید و هم با صرف هزینه مناسب، می‌توانید ماه‌عسل خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

رویداد۲۴ خوشبختانه در شهر استانبول هتل‌های زیادی ساخته شده‌اند که گزینه‌های عالی برای سفر ماه‌عسل به‌شمار می‌آیند. در این مطلب، قرار است تعدادی از این هتل‌ها را معرفی کنیم و به شما بگوییم که در زمان رزرو هتل استانبول برای ماه‌عسل، چه گزینه‌هایی را باید مد نظر قرار دهید. با ما همراه باشید.

هتل هیلتون بسفروس استانبول | Hilton Istanbul Bosphorus Hotel

از بسیاری جهات، هتل هیلتون از بهترین هتل های استانبول به‌شمار می‌آید. این هتل 5 ستاره در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم قرار گرفته است و تنها به‌اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی با آن فاصله دارد. بنابراین، با رزرو هتل هیلتون بسفروس استانبول، به قلب این شهر و مکان‌های مهم آن دسترسی بسیار راحتی خواهید داشت. از سوی دیگر، این هتل خدمات رفاهی مناسبی را برای مسافران در نظر گرفته و همین مسئله هم، آن را به مرکزی برای تفریح و سرگرمی تبدیل کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی، حمام ترکی، مرکز سلامت و اسپا، زمین تنیس و راکت‌بال اشاره کرد.

 

هتل شانگری لابسفروس استانبول | Shangri La Bosphorus Hotel

با انتخاب این هتل، اقامت در یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل های استانبول را تجربه خواهید کرد. هتل شانگری لابسفروس در نزدیکی کاخ دولمه باغچه واقع شده است و به دلیل قرارگیری در مجاورت تنگه بسفور، اتاق‌های آن از مناظر بسیار دل‌انگیزی برخوردار هستند. این هتل همچنین، فاصله بسیار کمی با میدان تکسیم دارد و با معماری شرقی و عثمانی مجلل خود گزینه‌ای ایده‌آل برای رزرو هتل استانبول است. از سوی دیگر، در این هتل 5 ستاره خدمات رفاهی کاملی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه چیز در آن برای تجربه ماه‌عسلی دلچسب و لذت‌بخش فراهم است.

هتل ماریوت استانبول | Marriott Hotel

اگر اهل خریدکردن هستید، هتل ماریوت گزینه‌ای عالی برای اقامت در استانبول به‌شمار می‌آید. این هتل 5 ستاره در منطقه شیشلی که مرکز مد و فشن در استانبول است، قرار دارد. هتل ماریوت در سال 2013 افتتاح شده و از آن زمان تاکنون با چشم‌انداز زیبای خود و امکانات رفاهی بسیار خوبی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، به یکی از بهترین هتل های شهر استانبول تبدیل شده است. از هر لحاظ که فکرش را بکنید این هتل برای رزرو هتل در استانبول و گذراندن ماه‌عسلی فراموش‌نشدنی، گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید.

بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

هتل مارمارا تکسیم استانبول | The Marmara Taksim Hotel

هر آن چیزی که از یک هتل 5 ستاره تاپ انتظار دارید، در هتل مارمارا تکسیم استانبول در اختیارتان قرار می‌گیرد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و این مسئله موجب می‌شود که دسترسی بسیار راحتی به نقاط مختلف شهر داشته باشید. از سوی دیگر، هتل مارمارا تکسیم رو به تنگه بسفر واقع شده و مسافران در طول اقامت در این هتل، زیباترین مناظر را مشاهده خواهند کرد. این هتل به خدمات رفاهی لوکس و بسیار کاملی مجهز شده است و از هر لحاظ ارزش آن را دارد که در زمان ماه‌عسل این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل اینترکانتیننتال استانبول | InterContinental Hotel Istanbul

اگر دوست دارید ماه‌عسلی مجلل و تکرارنشدنی را در شهر استانبول تجربه کنید، رزرو هتل اینترکانتیننتال استانبول را از دست ندهید. این هتل تنها به‌اندازه یک ربع پیاده‌روی با میدان تکسیم فاصله دارد و دسترسی از آن به نقاط مهم شهر به‌سادگی امکان‌پذیر است. از سوی دیگر، بهترین خدمات رفاهی ممکن در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده و همین مسئله هم موجب شده که اغلب مسافران رضایت بالایی از انتخاب این هتل داشته باشند. لازم به ذکر است که چشم‌انداز بعضی از اتاق‌های هتل اینترکانتیننتال به تنگه بسفر و بعضی دیگر به میدان تکسیم است و به این ترتیب، اقامتی دلچسب را در این هتل تجربه خواهید کرد. پس در زمان رزرو هتل استانبول، حتما نام هتل اینترکانتیننتال را به یاد داشته باشید.

بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل و خرید بلیط استانبول

اگر شهر استانبول را برای ماه‌عسل خود انتخاب کرده‌اید، در گام اول باید بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید و برای رزرو هتل در استانبول، بهترین گزینه‌ها را مد نظر داشته باشید. در این مطلب، تعدادی از بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل را به انتخاب مسافران معرفی کردیم و به شما گفتیم که برای تجربه ماه‌عسلی دلچسب و به‌یادماندنی، کدام هتل‌ها گزینه مناسبی به‌شمار می‌آیند. برای رزرو هتل استانبول به صورت آنلاین و با ارزانترین قیمت، فلای تودی یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های پیش روی شماست. برای خرید از این مجموعه، کافی است به صفحه اصلی سایت فلای تودی مراجعه کنید و در بخش هتل خارجی، مراحل لازم برای رزرو هتل دلخواهتان در استانبول را انجام دهید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه‌ای تکرارنشدنی از سفر و به‌ویژه ماه‌عسل را برای شما رقم می‌زند.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صنعت گردشگری
نظرات شما
پیشخوان