تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

اصولگرایان به وحدت نرسیدند؛ سه لیست انتخاباتی برای تهران با سرلیستی قالیباف، باهنر و رسایی

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد که اصولگرایان برای انتخابات مجلس به وحدت نرسیده‌اند و سه لیست با سرلیستی قالیباف، باهنر و رسایی ارائه می‌کنند.

اصولگرایان به وحدت نرسیدند؛ سه لیست انتخاباتی برای تهران با سرلیستی قالیباف، باهنر و رسایی
رویداد۲۴ روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد که اصولگرایان برای انتخابات مجلس به وحدت نرسیده‌اند و سه لیست با سرلیستی قالیباف، باهنر و رسایی ارائه می‌کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، شنیده‌های خبرنگار دنیای‌اقتصاد حاکی از آن است که اختلافات میان سه گروه شورای ائتلاف، شورای وحدت و امنا (شریان و ۱۰ حزب کوچک) در اردوگاه اصولگرایان آن‌چنان است که آن‌ها قادر نیستند تا روز انتخابات به اجماع برسند. قالیباف، باهنر و رسایی نیز به‌عنوان سرلیست‌های این سه ائتلاف انتخاب شده‌اند.


بیشتر بخوانید: اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان لیست مشترک می‌دهند؟


این روزنامه در بخش دیگری از این گزارش نوشته است: برخی خبر‌ها حاکی از آن است که بخش اصلی این اختلافات به بستن لیست انتخاباتی در تهران و افراد مورد نظر برای سرلیستی در پایتخت معطوف است و تا کنون هیچ کدام از راهکار‌ها برای ائتلاف اصولگرایان در تهران نتیجه‌بخش نبوده است. شنیده‌های خبرنگار «دنیای اقتصاد» حاکی از آن است که پایداری با وجود همه اختلافات در حال مذاکره با شورای ائتلاف است و مایل است به این شورا بپیوندد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان