تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

کشف جسد کارمند سابق بوئینگ که علیه این شرکت افشاگری کرده بود

جسد یک کارمند سابق شرکت بوئینگ که برای طرح نگرانی در مورد استاندارد‌های تولید این شرکت هواپیماسازی معروف شده بود در آمریکا پیدا شده است.

کارمند بوئینگ

رویداد۲۴ کارمند سابق شرکت بوئینگ در روز‌های قبل از مرگ درحال ارائه شواهد در مورد شرکت بوئینگ در پرونده‌ای بود که خود شاکی آن بود.

بوئینگ گفت که از شنیدن خبر درگذشت آقای بارنت متاسف شده است. دفتر پزشکی قانونی بخش چارلستون روز دوشنبه در پاسخ به سوال بی‌بی‌سی مرگ او را تایید کرد.

گفته می‌شود که این مرد ۶۲ ساله روز ۹ مارس در اثر «جراحت ناشی از اصابت تیری که به خود شلیک کرده بود» جان باخته و پلیس درحال تحقیق درباره موضوع است.


بیشتر بخوانید: ناپدیدشدن بوئینگ MH370 حامل دو مسافر ایرانی؛ پاسپورت‌ها دزدی بودند


آقای بارنت در سال ۲۰۱۷ بعد از ۳۲ سال کار برای بوئینگ بازنشسته شد. او از ۲۰۱۰ به بعد به عنوان یک مدیر کنترل کیفیت در کارخانه چارلستون شمالی که محل تولید بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر است کار کرده بود.

۷۸۷ دریم‌لاینر یکی از هواپیما‌های مدرن بوئینگ است که عمدتا در مسافت‌های طولانی به کار گرفته می‌شود.

آقای بارنت در سال ۲۰۱۹ به بی‌بی‌سی گفت که کارمندان خط تولید زیر فشار کار درحال نصب عامدانه قطعات زیر استاندارد در این هواپیما بوده‌اند.

او همچنین گفت که مشکلاتی جدی را در سیستم اکسیژن کشف کرده، به طوری که ۲۵ درصد ماسک‌های اکسیژن هواپیما در شرایط اضطراری کار نخواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان