تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش آقای جدی می فرمایید به شکست تیلور؛ دیدید گفتم شکست می‌خورد

احمد مجدزاده، آقای جدی می‌فرمایید به شکست تیلور واکنش نشان داد و گفت دیدید گفتم جادوگر شکست می‌خورد.

احمد مجدزاده

رویداد۲۴ طرفداری نوشت: احمد مجدزاده در مورد شکست دیوید تیلور برابر آرون بروکس اظهار نظر کرد و این در حالی است که آرون بروکس با شکست دیوید تیلور، سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.

احمد مجدزاده در گفتگویی با ابراز خرسندی از شکست دیوید تیلور آمریکایی اظهار داشت: دیدید که گفتم تیلور شکست‌ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد، اما در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می‌دهد، زیرا آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.


بیشتر بخوانید: خط و نشان آقای «جدی می‌فرمایید» برای دیوید تیلور آمریکایی!


وی ادامه داد: البته بروکس مانند خیلی از آمریکایی‌ها از جمله تیلور کشتی‌های سریع، گارد بسته و دوخم‌های خوبی می‌گیرند و حتی استایل این کشتی‌گیر مانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع بود و مثل عقاب چنگ می‌انداخت و این کشتی‌گیر نیز مانند تیلور عمل خواهد کرد.

احمد مجدزاده گفت: جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد اما در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می‌دهد زیرا آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.

البته بروکس مانند خیلی از آمریکایی‌ها از جمله تیلور کشتی‌های سریع، گارد بسته و دوخم‌های خوبی می‌گیرد و حتی استایل این کشتی‌گیر مانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع بود و مثل عقاب چنگ می‌انداخت و این کشتی‌گیر نیز مانند تیلور عمل خواهد کرد. احمد مجدزاده قبلا در برنامه برمودا مدعی شده بود که می تواند راز و قلق شکست دادن «دیوید تیلور» آمریکایی را در اختیار حسن یزدانی قرار دهد و گفته بود: اگر نتوانستم روش برد تیلور رو به حسن یزدانی یاد بدهم، احمد مجدزاده نیستم.

مجدزاده در مورد کشتی احتمالی یزدانی و بروکس گفت: این کشتی‌گیر برابر هم قرار نگرفته‌اند و به بدن یزدانی نیز آشنایی کاملی ندارد چراکه این برگ برنده برای حسن به شمار می‌رود.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
0
جدی می فرمایید. جناب احمد خله
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان