تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

با فریدون زندی درباره سنت پائولی و ماجراهای استقلال

هافبک سابق استقلال می‌گوید امیدوار است وضعیت این تیم بهتر شود.
رویداد۲۴- هافبک سابق استقلال می‌گوید امیدوار است وضعیت این تیم بهتر شود.

فریدون زندی و تیم جوانان سنت پائولی نیم فصل اول بازی های لیگ را تمام کردند و حالا خود را برای نیم فصل دوم آماده می کنند. او درباره آخرین وضعیت تیمش می گوید: «هنوز دو بازی معوقه داریم و به خاطر همین بعد از تعطیلات می توانیم با بردن یکی از این بازی ها، تا رده پنجم یا ششم بالا بیائیم. وضعیت تیم خوب است ولی باید بهتر شود.»
او ادامه می دهد: «وقتی با جوان ها کار می کنید نباید توقع داشته باشید اصلا اشتباه نکنند. اشتباهات فردی تیم ما زیاد است. بازیکنان هجومی تیم هم زیاد اشباه می کنند ولی اشکالی ندارد چون هدف ما این است که این بازیکنان را با تجربه کنیم و بتوانند پیشرفت داشته باشند.»
فریدون درباره وضعیت خوش هم می گوید: «انشالله دو ماه ماه دیگر مدرک B مربیگری ام را دریافت می کنم. سال بعد هم برای گرفتن مدرک A اقدام می کنم. نزدیک به یک سال و اندی طول می کشد تا این مدرک را بگیرم.»
سوال آخر از زندی هم درباره نتایج استقلال و بازی های لیگ است او جواب می دهد: «راستش نمی توانم بازی ها را 90 دقیقه ای ببینم و معمولا در اینترنت گل ها را می بینم. استقلال هم انشالله وضعیتش بهتر شود. این تیم روند خوبی در لیگ داشت و مدت ها نباخته بود ولی اخیرا یک باخت در لیگ و یک باخت در حذفی داشته است. این تیم از ابتدای فصل به خاطر نگرفتن امتیاز تحت فشار بود.»

 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان