تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهاجری: شورای نگهبان با حسن روحانی مناظره برگزار کند

فعال سیاسی اصولگرا خطاب به شورای نگهبان گفت: حسن روحانی را به یک مناظره تلویزیونی دعوت کنید و هر ۱۲نفرتان جواب‌های کوبنده به اظهارات او درباره ردصلاحیتش بدهید.

مهاجری: شورای نگهبان با حسن روحانی مناظره برگزار کند
رویداد۲۴ محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا خطاب به شورای نگهبان گفت: حسن روحانی را به یک مناظره تلویزیونی دعوت کنید و هر ۱۲نفرتان جواب‌های کوبنده به اظهارات او درباره ردصلاحیتش بدهید.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت.

نظر به اینکه آقای حسن روحانی ادعا‌هایی درباره رفتار شما بزرگان درباره ردصلاحیت خود در انتخابات اخیر مجلس خبرگان مطرح کرده، او را به یک مناظره تلویزیونی دعوت کنید و هر ۱۲نفرتان جواب‌های کوبنده به اظهارات او بدهید.


بیشتر بخوانید:

واکنش جدید روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیتش

دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد


اگر در برابر سخنان مستحکم و مستدل شما حرفی برای گفتن نداشت که درس عبرت خواهد گرفت و برای همیشه سکوت خواهد کرد و تاریخ ایران زمین این پیروزی شورای نگهبان را جشن خواهد گرفت.

اما اگر به شیوه مناظره با قالیباف و رئیسی در سال‌های ۱۳۹۶و ۱۴۰۰ به حرف‌های شما پاسخ داد و مخاطبان تلویزیون، زبانم لال حق را به او دادند، شما اعلام کنید بخاطر همین نحوه حرف‌زدن ردصلاحیتش کرده اید! در این صورت هم، تاریخ پیروزی شما را ثبت خواهد کرد. نگذارید قضیه بیخ پیدا کند.

ایام ردصلاحیت نخبگان و خبرگان، مستدام

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
1
0
ولی یک کنسرت گوگوش و معین در تهران بگذارید از دوران مناظره و سخنرانی های یک شومن سیاسی بیشتر میتونه سرگرم کننده باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
0
0
معاون ها و وزیران حاکمیتی احمدی نژاد هم اگر مرتکب فساد و خیانت شدند مجازات شدند و پذیرش شومن سیاسی شدن شان مردود بود ، اما ظاهرا در شهر فعلا طنازی و شومن سلبریتی های سیاسی بجای نظارت نشسته
چون دلایلی از حمایت های درونی در حاکمیت داره
نظرات شما
پیشخوان