تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

کت و شلواری های انتخاباتی که رنگ عوض می کنند!

لرستان در مطلبی با عنوان کت و شلواری های انتخاباتی که رنگ عوض می کنند! نوشت: تغییر موضع برخی از کت و شلواری ها در آستانه انتخابات،مردم را نسبت به برخی از کاندیداهای مجلس دهم بدبین کرده است.
رویداد 24-رنگ عوض کردن برخی از کت و شلواری ها درآستانه انتخابات مجلس دهم عمق شخصیتی و مدیریتی یک بام و دو هوای آنها را برای همگان آشکار ساخته است.

افرادی که در آستانه انتخابات در یک برهه زمانی در کنار یک کاندید خاص قرار داشته اند حالا در تغییر موضع 180درجه ای به کاندید رقیب تغییر جهت می دهند.

این اقدام در بازی های سیاسی را باید به معنای فداکردن شخصیت من برای سیاست عنوان کرد.
این گونه افراد بیشتر به دلیل نرسیدن به منافع شخصی مجبور هستند برای مقابله با کاندیدای دیگر به صورت چشم بسته دست به تغییر موضع بزنند.

حالا که در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم به صورت آشکار افرادی که از کاندیدای مورد نظر نتوانستند صد درصد امتیازات را بگیرند دست به تبلیغ برای کاندیدای دیگر می زنند.
تغییر موضعی که ماهیت اقدامات افراد را در مدت زمانی برای همگان روشن کرده است.

این در حالی که انتخابات جای تغییر رنگ نیست حالا چه کت و شلواری یا مانتویی باشید ،انتخاب کاندیدای اصلح بر اساس معیارهایی که مشخص شده باید صورت گیرد ،بازی های سیاسی و طایفه بازی در آن نقش ندارد.

به نظر می رسد برخی از کاندیداهای مجلس دهم که در میان روستاییان و عشایر به بیان وعده هایی که خارج از اختیارات آنها است می پردازند از این گونه افرادی برای مشورت استفاده می کنند که نمی توانند راه را از بیراهه تشخیص دهند.
ولایتمداری،تجربه،تخصص در امر قانون گذاری امور مهمی هستند که ملت در انتخابات هفتم اسفندماه برای رای دادن باید مدنظر قرار دهند.

متاسفانه در این میان برخی ها که به نوعی از دولت حقوق دریافت می کنند به صورت آشکارا در زمانی که تبلیغات قانونی نیست در جلسات شرکت می کنند و کاندیداها را در روستا گردشی ها همراهی می کنند. 

منبع :پایگاه خبری بیان روز
برچسب ها: کاندیدا
نظرات شما
پیشخوان