تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

پرسپولیس بدون ۶ محروم، مصدوم و مغضوب مقابل نفت چگونه می‌شود؟

یک‌شنبه ۱۵ اسفندماه جاری، پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۷:۲۵ در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران می‌رود که ۶ بازیکن خود را به احتمال فراوان در اختیار ندارد.
رویداد۲۴-یک‌شنبه ۱۵ اسفندماه جاری، پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۷:۲۵ در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران می‌رود که ۶ بازیکن خود را به احتمال فراوان در اختیار ندارد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: محمد انصاری، حسین ماهینی، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا ۴ بازیکن محروم این تیم به شمار می‌روند که قادر به همراهی پرسپولیس نیستند.
سیدجلال حسینی هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و رسیدن یا نرسیدن او به این مسابقه ۵۰-۵۰ است.
رامین رضاییان هم بازیکن مغضوب برانکو است که بعید است مرد کروات به رغم نیاز، او را ببخشد!
در همین راستا ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت تهران، بر اساس آنچه از تمرینات سرخپوشان به گوش می‌رسد، در زیر از نظرتان می‌گذرد.

علیرضا بیرانوند
دروازه‌بان پرسپولیس گرچه سر تمرین روز پنج‌شنبه مصدوم شد و انگشتش را دکتر حقیقت جا انداخت اما خودش اعلام کرده به هر شکل ممکن جلوی نفت تهران بازی می‌کند. یک میلیارد تومان طلب از نفتی‌ها به همراه بحث تیم ملی و... همه و همه انگیزه‌های او را برای بازی با وجود مصدومیت بالا برده است.

سیدجلال نرسد، حامد آقایی بازی می‌کند!
سیدجلال حسینی هم با مصدومیت به جا مانده از بازی با الوحده امارات روبه‌رو است و احتمال نرسیدن او به بازی با نفت تهران وجود دارد. به هر دلیلی کاپیتان پرسپولیس به این مسابقه نرسد، حامد آقایی جوان جانشین او خواهد شد. البته از مهدی طارمی هم برای بازی در دفاع وسط یاد می‌شود که بعید است برانکو تن به این موضوع بدهد.

محسن ربیع‌خواه در دفاع میانی!
محرومیت محمد انصاری و حسین ماهینی بار دیگر محسن ربیع‌خواه را به ترکیب اصلی بازمی‌گرداند. او در تمرینات اخیر پرسپولیس در هافبک دفاعی و دفاع میانی بازی کرده است. با این حال احتمال بازی کردن محسن ربیع‌خواه در دفاع وسط کمی بیشتر است.

صادق محرمی
با محرومیت حسین ماهینی و اخراج رامین رضاییان، باید گفت جایگاه صادق محرمی در پرسپولیس محکم و ثابت است. بازیکن جوان پرسپولیس برابر الوحده هم نمایش نسبتاً خوبی داشت و برابر نفت تهران هم دفاع راست فیکس برانکو خواهد بود.

محمد آرام‌طبع یا احسان علوان‌زاده
برانکو در تمرینات اخیر تیمش ۳ مدافع چپ را محک زده است. از احسان علوان‌زاده بگیرید تا محمد آرام‌طبع و حتی فرشاد احمدزاده! البته اگر فرشاد احمدزاده برابر نفت تهران دفاع چپ باشد آنگاه شانس بازی سامان نریمان‌جهان افزایش خواهد یافت.

شهاب کرمی
استرس بیش از حد شهاب کرمی در بازی با سپاهان اصفهان کمی قابل درک نبود. به هر حال او تجربه زیادی در فولاد خوزستان و ملوان انزلی دارد و احتمالاً برابر نفت تهران، برانکو بالاجبار باید به این بازیکن اعتماد کند.

محسن مسلمان
آماده‌ترین هافبک فعلی پرسپولیس هم جایگاه ثابتی در این تیم دارد و برانکو هم حساب خاصی روی او باز می‌کند. احتمالاً محسن مسلمان در دیدار با نفت تهران هافبک راست بازی می‌کند تا با پای چپ هنرمندش خط حمله پرسپولیس را تغذیه کند.

فرشاد احمدزاده یا سامان نریمان‌جهان
فرشاد احمدزاده، هافبک چپ پرسپولیس در بازی با نفت تهران است. اگر به هر دلیلی در دفاع چپ بازی کند، آنگاه دوست صمیمی‌اش سامان نریمان‌جهان برای اولین بار وارد ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد شد. در واقع سرنوشت نریمان‌جهان در گرو پست بازی فرشاد احمدزاده است.

سروش رفیعی
سروش رفیعی با وجود افت محسوس در دیدار با الوحده امارات، پاس گل سوم را برای مهدی طارمی ارسال کرد. برانکو در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان، روی شماره ۷ خود حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

مهدی طارمی
با وجود همه گل‌ نزدن‌ها، مهدی طارمی با فاصله بهترین مهاجم پرسپولیس است که می‌تواند همچون بازی با الوحده در دیدار با نفت تهران هم تیمش را نجات بدهد. او اگر مثل ۱۰ دقیقه پایانی بازی با الوحده امارات باشد، مدافعان نفت تهران روز سختی را پیش روی خواهند داشت.

علیپور بازی کرد، تعجب نکنید!
هرچند قرار است جلسه کمیته انضباطی رامین رضاییان و علی علیپور امروز برگزار شود اما اگر این مهاجم قائمشهری را در ترکیب اصلی پرسپولیس دیدید، چندان تعجب نکنید! در دعوای رامین رضاییان و علی علیپور مشکل علیپور نیست. کافی است یا باز هم ادامه بدهیم؟!


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان