تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
سخگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

هر کسی ازسوی «جمنا» معرفی شود موفق خواهد شد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هر کسی ازسوی جمنا معرفی شود، موفق خواهد شد زیرا بنا است برسر یک نام این اجماع شکل بگیرد. البته رقابت‎های انتخاباتی بازنده و برنده با هم دارد، اما اگر اصولگرایان به اجماع دست یابند احتمال برنده شدن‎شان بسیار بالا است.
رویداد۲۴سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هر کسی ازسوی جمنا معرفی شود، موفق خواهد شد زیرا بنا است برسر یک نام این اجماع شکل بگیرد. البته رقابت‎های انتخاباتی بازنده و برنده با هم دارد، اما اگر اصولگرایان به اجماع دست یابند احتمال برنده شدن‎شان بسیار بالا است.

اسامی ۱۴ کاندیدای برتر ریاست جمهوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب که توسط اعضای مجمع عمومی این جبهه انتخاب شدند، روز شنبه به انتشار درآمد. این لیست تا این لحظه نه تائید شده است و نه تکذیب. لیستی که اسامی همچون ابراهیم رئیسی، پرویز فتاح، سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف و... در آن دیده می‎شود.   

کمال سجادی، سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری، در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره قطعی بودن این لیست گفت: لیست‎های مختلفی این روزها انتشار یافته که ممکن است حاصل حدس و گمان‎هایی در این زمینه باشد. لیست مورد نظر می‎تواند تا حدودی صحیح باشد زیرا کاندیداها خارج از یک تعداد محدودی نیستند. بنابراین صحت لیست منتشرشده اخیر را رد نمی‎کنم، اما چنین فهرستی به طور رسمی منتشر نشده و در این رابطه هیچ اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

وی  درباره کاندیداتوری ابراهیم رئیسی که اولین نام در لیست است، اظهار داشت: طرحی که جمنا دارد به این صورت است که  10 نفر معرفی می‎شوند سپس 5 نفر از بین آنها به انتخاب در می‎آیند که این 5 نفر امکان مناظره پیدا می‎کنند و در آن جلسات حاضر می‎شوند. در مورد آقای رئیسی هم باید گفت که تا ایشان به طور شخصی عنوان نکنند که خودشان برای انجام این کار تمایل دارند، نمی‎توان به طور قاطع در این باره صحبت کرد و تا این تاریخ هم آقای رئیسی درباره کاندیداتوری یا عدم آن نظر نداده است، بنابراین نمی توان به طور قاطع در این‎باره سخنی بیان کرد.

سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه تاکید کرد: بحثی که ما می‎دانیم این است که به عنوان یک هم پیمان با جمنا برروی هر فردی که به توافق برسند، ما هم از او حمایت به عمل خواهیم آورد.

سجادی درخصوص توان رقابتی ابراهیم رئیسی با حسن روحانی ابراز کرد: قصد تبلیغ برای آقای رئیسی را ندارم، اما  باید گفت که وی سابقه بسیار مورد توجهی دارد. رئیسی علاوه بر اینکه یک روحانی به حساب می آید، تجربه طولانی در قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور دارد. به عبارت دیگر در جایی مشغول به کار بوده که تمام مراکز در آن رصد می‎شد. کسی که چنین مسئولیتی داشته باشد، بنابراین می‎تواند عملکرد خوبی از خود بر جا گذارد. البته تمام آدمها دارای نقاط قوت و ضعف هستند ولی رئیسی در دانشگاه و حوزه خوش سابقه و خوش نام  است. به علاوه اینکه از شخصیتی کاریزما نیز بی‎بهره نیست.

وی در این‎باره که در صورتی که رئیسی موفق به کسب آرا نشود، در آینده برای کسب یک مقام سیاسی دچار مشکل نخواهد شد، توضیح داد: باید این نکته را در نظر گرفت که هر کسی ازسوی جمنا معرفی شود، موفق خواهد شد زیرا بنا است برسر یک نام این اجماع شکل بگیرد. البته رقابت‎های انتخاباتی بازنده و برنده با هم دارد، اما اگر اصولگرایان به اجماع دست یابند احتمال برنده شدن‎شان بسیار بالا است.

سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری در این باره توضیح داد: در انتخابات سال 92 اصولگرایان بالای 40 درصد رای داشتند که به نسبت خوب بود اگر این آرا در یک نفر تجمیع شود احتمال برد بسیار بالا است.
برچسب ها: رویداد24 ، جمنا ، امام ، رهبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
باش تاصبح دولتت بدمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
مهندس ذوالقدر هستند بنده هم مطمئنم با حضور ایشان همینطور خواهد بود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان