تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

شکست سخت پرسپولیس برابر لخویا در قطر

پرسپولیس در دوحه ، در روزی که ملی‌پوشانش با حضور کارلوس کی‌روش خیال‌شان راحت شد قرار نیست فرصت ملی پوشیدن را از دست بدهند، اسیر تیمی شدند که شالوده تیم‌ملی قطر در بازی سوم فروردین را تشکیل می‌داد.
رویداد۲۴-پرسپولیس در دوحه ، در روزی که ملی‌پوشانش با حضور کارلوس کی‌روش خیال‌شان راحت شد قرار نیست فرصت ملی پوشیدن را از دست بدهند، اسیر تیمی شدند که شالوده تیم‌ملی قطر در بازی سوم فروردین را تشکیل می‌داد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد خیابانی بیش از 200 بار در طول 90 دقیقه درباره تیم چند ملیتی لخویا صحبت کرد. درباره تیمی که بازیکنانی میلیاردی دارد. حرف هایی که دیگر همه عادت به شنیدنش داریم. پرسپولیس اما برابر حریف قدرتمند قطری که روی نیمکتش مایکل لادروپ سرشناس را داشت ، درحالی که در همان ابتدای بازی با شوک خوبی آغاز کرد و خیلی زود توانست با طارمی به گل برسد. پاس سروش پشت دفاع الریان به طارمی رسید . شاید به همان تعداد دفعاتی که خیابانی درباره خارجی های الریان گفت ، تلویزیون هم صحنه گل طارمی را پخش کرد تا تصاویر دیگر در ورزشگاه را نشان ندهد. صحنه ای که البته خیلی بد انتخاب شده بود و همان صحنه ای بود که تلویزیون قطر می خواست بگوید گل طارمی در موقعیت آفساید بوده است! این گل مهدی را اما در ادامه تا به تا جواب داد و نیمه اول مسابقه با تساوی به پایان رسید. در نیمه دوم و در 15 دقیقه پایانی اما شرایط برای پرسپولیس خوب پیش نرفت. یک پنالتی برای قطری ها و یک گل دیگر از تا به تا کار را سخت کرد.

پرسپولیس سراپا حمله بود و امید لخویا به ضد حملات ، گارسیا بازیکن سرشناس لالیگایی سرانجام روی یکی از همین ضد حملات گل سوم را هم زد. لخویا بازی را برد 4 امتیازی شد و حالا شرایطش بهتر از پرسپولیس است. پرسپولیس با این نتیجه رفت در جایگاه سو گروهش البته تا قبل از پایان بازی الوحده و الهلال!

بازی لخویا و پرسپولیس و جدال برانکو با 8 ملی پوشش در برابر بازیکنان ملی پوش قطری ، ترس از بازی تیم ملی در برابر شاگردان فوساتی را زیاد می کند. آخرین بار کی روش دو گل در آزادی به قطر زده است . برای بازی برگشت دو تیم ، باید دید استراتژی تیم ملی چه خواهد بود و کی روش می تواند بار دیگر قطری ها را در این کشور شکست دهد؟

برچسب ها: پرسپولیس ، لخویا ، قطر
نظرات شما
پیشخوان