تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

ماهینی: می‌خواهم دخترم را درون کاپ قهرمانی بگذارم و بالا ببرم/دوست دارم ۱۰ ساله تمدید کنم

مدافع پرسپولیس درصدد است که تا پایان دوران فوتبال خود در پرسپولیس بماند.
رویداد۲۴-مدافع پرسپولیس درصدد است که تا پایان دوران فوتبال خود در پرسپولیس بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین ماهینی پس از دو فصل دوری به دلیل خدمت سربازی در لیگ شانزدهم به جمع سرخپوشان اضافه شد. او عملکرد خوبی در این تیم داشت و علاوه بر دفاع راست، در پست های دیگر هم بازی کرد. او در این مصاحبه از روزهای نبودش در پرسپولیس می گوید:
راست است که ابتدای فصل قرارداد سفید با پرسپولیس امضا کردی؟
من سه سال در پرسپولیس بودم و مجبور شدم به خاطر سربازی از تیم بروم. طاهری برای من قراردادی سه ساله در نظر گرفته بود. البته قراردادم سفید نبود با این حال من چون فهمیدم چقدر دوری از پرسپولیس سخت است بدون چانه زدن و در سه چهار دقیقه قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم.
چرا این همه فوتبالیست مستعد در بوشهر است؟
فوتبال در ذات جنوبی هاست؛ چه بوشهری، چه خوزستانی و چه هرمزگانی که همیشه فوتبالیستهای خوبی داشته اند. اسم برزیل ما را به یاد فوتبال می اندازد و به نظر من در ایران هم اسم استانهای جنوبی ما را به یاد فوتبال می اندازد.
در همه پست ها بازی کرده ای؟
چهار پست دفاع بازی کرده ام. در هافبک چپ و راست هم بازی کرده ام و فقط فروراد بازی نکرده ام
از روزهای دوری از پرسپولیس بگو. چطور بود؟
من یک سال و نیم مشکل سربازی داشتم و خیلی سخت بود آن روزها. خیلی رفقای واقعی ام را آنجا شناختم. برخی از آن ها در آنجا از من فاصله گرفتند و بعدا که به اوج بازگشتم دوباره به سمت من آمدند. اما همسرم و خانواده ام و چند نفراز دوستان واقعی ام مرا به خاطر خودم می خواستند. امیدوارم بتوانم همین گونه ادامه دهم و مایه افتخار آن ها باشم.
چه آرزویی برای فرزندت داری؟
به همسرم گفتم که می خواهم مایسا را درون کاپ قهرمانی بگذارم و بالا ببرم.
برنامه ات برای آینده چیست؟
علاقه زیادی به مربیگری دارم. در بوشهر مدرسه فوتبال دارم و بچه ها را پرورش می دهم. ان شاالله استعداد بعدی تیم از مدرسه فوتبال من ظهور کند.
برای رفتن به اروپا برنامه ای نداری؟

من دوست دارم بعد از سه سال هم بمانم و اگر بشود قرارداد ۱۰ ساله می بندم. به فکر ترانسفر هم نیستم ولی باید باشگاه مرا بخواهد. شرایط بدنی ام هم مهم است البته خودم با پیمان رجبی تمرین بدنسازی می کنم و بچه ها هم می گویند هر چقدر می خوردم چاق نمی شوم!

نظرات شما
پیشخوان