تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

کنایه محسن رضایی به احمدی‌نژاد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فردی به خوزستان، مشهد شهدای ایران آمده است و یک حرف هایی زده که امیدوارم هرچه زودتر حرف هایش را تکذیب و اصلاح کند.

رویداد۲۴-دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فردی به خوزستان، مشهد شهدای ایران آمده است و یک حرف هایی زده که امیدوارم هرچه زودتر حرف هایش را تکذیب و اصلاح کند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی شرکت نفت شهرستان مسجد سلیمان با تبریک عید نوروز گفت: شهرستان مسجد سلیمان به عنوان شهری که اقتصاد ایران را به راه انداخت، مستحق تحقق شعار سال است. در طول سالهای انقلاب زحمات زیادی کشیده شده اما نیاز به تحول احساس می شود.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: ان شا الله با تصویب تأمین آب برای ۵۷ هزار هکتار از اراضی استان و با بهره برداری از پالایشگاه و مجتمع آلومینیوم، شهر مسجد سلیمان پیشرفت خواهد کرد؛ اما این پروژه ها تمام مشکل شهرستان را حل نمی کند.

رضایی گفت: مشکل ما در تولید و اشتغال، عموما مراحل بعد از تولید است. کالاها و محصولاتی که تولید می شود، سردخانه، بسته بندی، حمل و نقل و بازاریابی مناسبی ندارند و به همین دلیل ۳۰ درصد محصولات کشاورزی ما از بین می روند. اخیرا کشور روسیه می خواست سبزیجات و محصولات جالیزی ما را خریداری کند، اما به علت نامناسب بودن بسته بندی و حمل و نقل ما، از خرید محصولات کشاورزی ما منصرف شدند. لذا از دوستان دانشگاهی می خواهم که نمونه ای از بسته بندی های مناسب را ارائه کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید برای بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی کارگاه های کوچک و خانگی، فکری کرد و حلقه وصلی بین این تولیدگران و بازارهای داخلی و خارجی به وجود آورد. به عنوان مثال دستبافته های مردم شمال خوزستان را می توان در بازارهای جهانی عرضه کرد.

استاد اقتصاد دانشگاه تهران با اشاره به برخی نگاه ها که تنها به سرمایه گذاری کلان دولتی در رفع محرومیت ها معطوف است، گفت: این دولت ۵۵۰ میلیارد تومان، پروژه نیمه تمام دارد. ارزش پول ما از چهارسال پیش بسیار کاهش یافته است و بنابراین باید به آسمان اراده جوانان ایران اسلامی چشم داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری این مطلب که کارهای بزرگ عمرانی مشکل اشتغال را حل نمی کند، افزود: ما نیاز به نهضت گسترش کسب و کارهای کوچک و متوسط داریم. محصولات صنعتی ما ظرفیت صادرات به کشورهای پیشرفته اروپایی را دارند و باید این محصولات و ظرفیت های تولید و صادرات آنها به مردم معرفی شوند.

رضایی در ادامه سخنان خود افزود: زمانی که سردار اسعد بختیاری متوجه حمله محمدعلی شاه به مجلس شد، از پاریس به ایران آمد و به خانه آقا نورالله در اصفهان مراجعه و برای قیام قوم بختیاری اجازه شرعی دریافت کرد. او در ایذه با سران بختیاری جلسه گذاشت و از آن ها خواست که متحد شوند و اقدامی تاریخی صورت دهند. آنها با تفنگ برنو به تهران حمله و پس از فتح پایتخت، مشروطه را احیا کردند. امروز هم از برادران بختیاری انتظار داریم به صحنه بیایند و در جنگ تمام عیار اقتصادی شرکت جویند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: ایجاد صنعت و رونق کشاورزی، مجاهدتی مانند روزهای دفاع مقدس را می طلبد. در نامه به رئیس جمهور محترم هم یادآوری کردم که ما در نبرد اقتصادی به سر می بریم. از همه می خواهم که برای جهادی دیگر به میدان بیایند و به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویند. ما بدون انقلابی شدن نمی توانیم پیشرفت کنیم. بیست سال پیش هم این حرف را زدم و با انگیزه ایجاد تحول در اقتصاد، تحصیلاتم را در رشته اقتصاد دنبال کردم تا بتوانیم در کنار هم، انقلاب را از ایستگاه اقتصاد عبور دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به هدایت های بی نظیر رهبر فرزانه انقلاب گفت: شنیده ام که فردی به خوزستان، مشهد شهدای ایران آمده و یک حرف هایی زده است که امیدوارم هرچه زودتر حرف هایش را تکذیب کند. رهبر این انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای هستند و ما همه پیشرفت هایمان را مدیون رهنمودهای ایشان هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در پاسخ به پیشنهاد فرماندار و شورای شهر مسجد سلیمان برای ساخت تندیس رضایی در مسجد سلیمان گفت: خواهش من این است که ساخت تندیس مربوط به بنده پیگیری نشود و بگذارید که ان شا الله با همین لباس سبز، به برادران شهیدم بپیوندم. زیرا آن روزی که من مجسمه خود را ببینم، مرگ خودم و آرمان هایم را خواهم دید.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان