تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

پیام رییس جمهور مصر به ترامپ درباره ایران

عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصری در حالی از دعوت او توسط شاه سعودی به ریاض در اجلاس سران استقبال کرد که بعد از این استقبال طی سخنان "جادویی" خود به موضوع ایران اشاره کرد.
رویداد۲۴- عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصری در حالی از دعوت او توسط شاه سعودی به ریاض در اجلاس سران استقبال کرد که بعد از این استقبال طی سخنان "جادویی" خود به موضوع ایران اشاره کرد.

به نقل از رای الیوم، عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصری در حالی از دعوت او توسط شاه سعودی به ریاض در اجلاس سران استقبال کرد که بعد از این استقبال طی سخنان "جادویی" خود به موضوع ایران اشاره کرد.

به نوشته رای الیوم، السیسی در سخنان خود گفت که "باید با نفوذ روزافزودن ایران در منطقه با قاطعیت مقابله کنیم." در واقع این عبارت در سخنان وی متوجه شاه عربستان بود همانطور که از طریق این عبارت پیامی با موشک قاره پیما به ترامپ ارسال کرد؛ چون ترامپ منتظر این پیام بود و شاید هم پیشاپیش این موضوع را می دانست که السیسی از ایران هم سخن خواهد گفت.

این روزنامه ادامه داد: باید بدانیم که ترامپ در پی سفر محمد بن سلمان به واشنگتن از سعودی ها خواسته بود تا به السیسی هر چه سریعتر نزدیک‌تر شوند و صادرات نفت به مصر را از سربگیرند.
منبع: تابناک
نظرات شما
پیشخوان