تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶

کریمی: تیم‌های ته‌ جدولی هم خود را می‌کُشند، هم ما را!

فیروز کریمی سال ۹۶ را موفق شروع کرد. او با صنعت نفت ابتدا پرسپولیس را برد و سپس در اصفهان، ذوب‌آهن را متوقف کرد.
رویداد۲۴- فیروز کریمی سال ۹۶ را موفق شروع کرد. او با صنعت نفت ابتدا پرسپولیس را برد و سپس در اصفهان، ذوب‌آهن را متوقف کرد.

گفت‌وگوی خبرورزشی با فیروز کریمی را در ادامه می‌خوانید:

آقافیروز، سال ۹۶ انگار یك تیم دیگر شده‌اید! رمز این تحول صنعت نفت در چیست؟
این چیزی كه الان می‌بینید پتانسیل واقعی صنعت نفت است، یعنی توان واقعی این بچه‌ها. من از روزی كه آمدم هر پنج‌، شش روز یك مسابقه داشتیم و فرصتی برای تغییر نبود. تا قبل از این زمان لیگ دو، سه تعطیلی بالای یك ماه داشت كه قسمت ما نشد. سپس با اولین تعطیلی سی‌ روزه دست به كار شدیم و نتیجه‌ كارمان این تیم است كه می‌بینید.

حسابی عید بچه‌ها را خراب كردید!
بله دیگر، خودمان هم عید نداشتیم. ما تا ۲۹ اسفند كار كردیم و این طرف سال از سوم، صبح و عصر تمرین داشتیم. حدود ۴۰ جلسه تمرین پرفشار.

تغییر چندانی هم نداشتید.
چون لیست پر بود. این چند نفری هم كه لطف كردند و به خاطر شخص من منت گذاشتند و آمدند، از آنها هم ممنونم ولی شاكله اصلی تیم همان بچه‌های اول فصل هستند.

صنعت نفت می‌ماند؟
این تنها قول من به مدیران تیم بوده و تا لحظه آخر تمام تلاش‌مان را می‌كنیم تا نزد مردم آبادان روسفید بمانیم.

صحبت‌ نیروهای جدید شد. همان اوایل كه شما آمدید و ناصر سالاری را آوردید، شایعه شد او خواهرزاده شماست!
حالا كه ناصر ستاره لیگ شده و هر هفته توسط یكی از نشریات یا رسانه‌ها یا كارشناسان به عنوان سنگربان برتر معرفی می‌شود، همه آبادان او را خواهرزاده خود می‌نامند! من رگ و پی و اصل و نژادم ترك و لر است و اصالت ناصر، یزدی است. خدا همه رفتگان را بیامرزد ولی خواهر مرحوم من اصلاً پسر نداشت. البته ناصر سالاری و همه این بچه‌ها كه این‌جور مردانه برای دلخوشی مردم آبادان از جان مایه می‌گذارند، بچه‌های من هستند و به وجود همه آنها افتخار می‌كنم.

چهار بازی سخت دارید.
خدا را شكر كه می‌گویید سخت! عده‌ای جوری می‌گویند آسان كه تعجب می‌كنی! اگر نگاه كنی، می‌بینی كه تمام امتیازاتمان را از تیم‌های مدعی و بالای جدولی گرفتیم؛ پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، پیكان و تراكتورسازی. همه می‌دانند بازی در هفته‌های‌ آخر با تیم‌های پایین جدولی كه در خطر سقوط هستند، سخت‌تر است چون انتحاری می‌آیند و هم خود را می‌كُشند، هم ما را!

بازی‌هایتان با كدام تیم‌هاست؟
با سیاه‌جامگان و فولاد در آبادان و با گسترش و سایپا بیرون خانه. هر چهار تیم نیز خطرناك هستند و سخت، اما ما شناخت كافی داریم و به امید خدا برای كسب امتیاز می‌آییم.

با چند امتیاز دیگر ماندن‌تان قطعی می‌شود؟
معلوم نیست؛ شاید با همین ۲۹ امتیاز فعلی هم بمانیم و شاید لازم باشد لااقل ۶ امتیاز از چهار بازی مانده بگیریم. ما كاری به حریفان نداریم و كار خودمان را می‌كنیم.
برچسب ها: رویداد24 ، کریمی ، تیم ، جدول
نظرات شما
پیشخوان