تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶

جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

در حالی که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر بازی دو تیم فوتبال سیاه جامگان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به گوش می رسد اما این خبر از سوی مسئولان استان خراسان تکذیب شد.
رویداد۲۴-در حالی که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر بازی دو تیم فوتبال سیاه جامگان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به گوش می رسد اما این خبر از سوی مسئولان استان خراسان تکذیب شد.

برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در این مورد به خبرنگار ما گفت: در صورتی که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بتواند ماشین سازی را در تبریز شکست دهد به احتمال بسیار زیاد و در دیدار مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی سرخ پوشان با حضور هواداران این تیم برگزار خواهد شد و جام قهرمانی هم پس از پایان این دیدار به شاگردان برانکو داده می شود.

 وی افزود: پیشتر قرار بود در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر در مشهد جام قهرمانی به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شود اما این تصمیم امروز منتفی شد و قرار شد پس از قطعی شدن عنوان قهرمانی جام در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شود.

برادران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بازی دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان در استادیوم امام رضا (ع) برگزار می شود یا خیر،گفت:روز گذشته مسئولان استادیوم امام رضا(ع) به هیئت فوتبال خراسان آمدند و صحبت هایی را با ما انجام دادند.
 
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد:ما امروز نامه ای را به مسئولان سازمان لیگ ارسال کردیم اما با توجه به اینکه هنوز هیچ دیدار رسمی بزرگی در این ورزشگاه به انجام نرسیده بعید به نظر می رسد که این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اگر بتوانیم بازی سیاه جامگان و پیکان را در این استادیوم برگزار کنیم،می توان به برگزاری بازی پرسپولیس و سیاه جامگان در این ورزشگاه امیدوار بود. در حال حاضر 2 مشکل عمده در استادیوم امام رضا(ع)وجود دارد؛یکی بحث جشن و نورافشانی بوده و با توجه به اینکه این ورزشگاه در وسط شهر قرار دارد امکان برگزاری چنین جشنی وجود ندارد از طرفی در صورتی که چندین مسابقه در این استادیوم به انجام رسیده باشد موافقت خودمان را با برگزاری این دیدار حساس در استادیوم امام رضا (ع) اعلام می کنیم. با توجه به اینکه قرار است یک مسابقه خیریه در این ورزشگاه برگزار شود بنابراین برگزاری بازی پرسپولیس و سیاه جامگان در استادیوم تازه تاسیس امام رضا(ع) وجود ندارد و این دیدار همانند گذشته در ثامن برگزار می شود.
پ
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان