تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

بیانیه شديداللحن جواد امام در انتقاد از لیست اصلاح طلبان/ درصورتيكه نسبت به اصلاح لیست اقدامی صورت نگیرد موارد را به صورت مشروح و مستند به اطلاع عموم خواهم رساند

عضو کمیته بررسی و ارزیابی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران انتقاد کرد.
رویداد۲۴- جواد امام گفت: پس از انتشار لیست نامزدهای اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر اینجانب که در کمیته بررسی و ارزیابی (گروه ۱۴ نفره کارشناسان) حضور داشته‌ام مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفته‌ام.

متن کامل بیانیه مدیرعامل بنیاد باران در زیر می آید:

اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر اینجانب که در کمیته بررسی وارزیابی (گروه ۱۴ نفره کارشناسان) حضور داشته‌ام مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفته‌ام.

ظرف دو روز گذشته به امید ترمیم و اصلاح لیست مذکور سکوت کردم اما اکنون که به نظر می‌رسد هیچ اقدام جدی برای ترمیم لیست و تأمین نظر منتقدان صورت نمی‌گیرد وظیفه خود دانستم توضیحاتی را درخصوص ليست نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات شوراي شهر به استحضاردوستان گروه برسانم.

متاسفانه عدم رعایت ضوابط و ملاک‌های مصوب از سوی بعضي ازاعضاءهيئت رئيسه شورا ، و عدم توجه به فرايندطي شده توسط كميته بررسي وارزيابي (گروه ١٤نفره كارشناسان) نهایتاً به لیستی انجامیده است که اعتراضات بسیاری را برانگیخته است.

کمیته بررسی و ارزیابی براساس ضوابط مصوب از میان کاندیداهای موجود فهرستی را تهیه کرد و قرار بر این بود لیست نهایی  براساس سهمیه گروه‌های تخصصی و ضوابط مذکور از میان نامزدهایی تهیه شود که امتیازات لازم را کسب کرده و  نامشان در این فهرست اولیه آمده است.

اما متأسفانه نه تنها سهمیه بندی تخصص‌ها در لیست نهایی رعایت نشده بلکه افرادی به این لیست راه یافته‌اند که به دلیل فقدان تخصص لازم و عدم احراز امتیازات لازم نامشان اساساً در لیست اولیه وجود ندارد

درفرايندفوق همچنین در شرایط مساوی حق تقدم با افرادباسابقه تشكيلاتي وايثارگر بود اما متاسفانه این افراد کاملاً موردبي مهري قرارگرفته و حقشان حتی در یک مورد هم رعايت نشده است!؟

به استثناء حزب اتحاد،كارگزاران،كار،ندا،همبستگی ، معلمان واعتمادملي هیچیک از احزاب دیگر نظیر حزب توسعه ملی،مجمع فرهنگيان ،ايثارگران،تحكيم، مجاهدين انقلاب اسلامي سابق و... علرغم دارا بودن كانديداهاي شناخته شده با دانش، تخصص  و تجربه  مرتبط وكسب امتياز لازم در این مهندسي حذف شده اند!

متاسفانه بعضی ازدوستان هیئت رئيسه نه رعايت حيثيت خودشان راكردند و  نه اصلاحات ونه توجهي به افكارعمومي!!!  

بنابراین وظیفه خود دانستم به عنوان اعتراض به بی‌اخلاقی‌ و فرصت طلبی‌ سخیف برخی افراد مشخص در هیئت رئیسه که نتیجه‌ای جز از بین بردن آبروی اصلاحات و اعتبار سید اصلاحات ندارد، موارد فوق را به اطلاع دوستان در این گروه برسانم و در صورتی که نسبت به اصلاح لیست اعلان شده اقدامی صورت نگیرد موارد را به صورت مشروح و مستند به اطلاع عموم خواهم رساند.

والسلام . جواد امام
نظرات شما
پیشخوان