تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

گاف خبرگزاری وابسته به صدا و سیما + فیلم

خبرگزاری وابسته به صدا و سیما به سادگی فریب یک شوخی تصویری توسط یکی از شهروندان را خورده است و مدعی شده، در یک فیلم حرکت دیوانه‌وار یک راننده در اتوبان تهران-قم را به تصویر کشیده است.
رویداد۲۴-  یک خبرگزاری وابسته به صدا و سیما به سادگی فریب یک شوخی تصویری توسط یکی از شهروندان را خورده است و مدعی شده، در یک فیلم حرکت دیوانه‌وار یک راننده در اتوبان تهران-قم را به تصویر کشیده است.

به گزارش رویداد۲۴، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی را با عنوان حرکت دیوانه‌وار راننده خودروی 206 در اتوبان تهران-قم منتشر کرده است که یکی از شهروند خبرنگاران این خبرگزاری برای آن‌ها ارسال کرده است.

سوتی خبرگزاری وابسته به صدا و سیما + فیلم

 این خبرگزاری در توضیحات این فیلم نوشته است: «دنده عقب گرفتن راننده خودروی 206 با سرعت بالا در اتوبان تهران-قم را در این فیلم مشاهده می کنید.» 

این در حالی است که با نگاهی به کیلومتر شمار و پنل مقابل راننده متوجه می‌شوید موتور ماشین اصلا کار نمی‌کند و خودرو توسط یک یدک‌کش در حال حمل است و صاحبان آن، با ثبت این فیلم به نوعی سعی داشتند تا آن را به عنوان حرکت دیوانه‌وار در اتوبان، جلوه دهند و در واقع مخاطبان خود را فریب دهند که حداقل در فریب این خبرگزاری نیز موفق بوده اند.

برای مشاهده فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:






برچسب ها: رویداد24 ، راننده ، خودرو
نظرات شما
پیشخوان