تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
محسن هاشمی رفسنجانی:

خانواده آیت الله هاشمی تا کنون به شورای شهر دعوت نشده اند بنابراین ما بحثی درباره نام گذاری یک خیابان به نام آیت الله هاشمی در شورای شهر نداشته ایم

محسن هاشمی: درباره نام گذاری یک خیابان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تا کنون شورای شهر از اعضای خانواده دعوت نکرده است.خانواده آیت الله هاشمی تا کنون به شورای شهر دعوت نشده و بحثی نیز با ما طرح نشده است.
رویداد۲۴-محسن هاشمی: درباره نام گذاری یک خیابان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تا کنون شورای شهر از اعضای خانواده دعوت نکرده است.خانواده آیت الله هاشمی تا کنون به شورای شهر دعوت نشده و بحثی نیز با ما طرح نشده است.
خانواده آیت الله هاشمی تا کنون به شورای شهر دعوت نشده اند بنابراین ما بحثی درباره نام گذاری یک خیابان به نام آیت الله هاشمی در شورای شهر نداشته ایم 
دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر تهران امروز در پاسخ به این سوال که دلیل مخالفت خانواده آیت الله هاشمی با نامگذاری خیابان سرو چه بود؟ گفت: "من دلایلش را نمی دانم، ولی آنطور که بعدا طبق اظهاراتشان متوجه شدم، دلیلشان این بود که خیابان سرو شرایط مساعدی ندارد و محلی است که در آن زن های خیابانی تردد می کنند. به هر صورت خانواده آیت الله هاشمی با نامگذاری این خیابان مخالف بودند و حالا هم ایرادی ندارد زیرا به هرصورت موافقت نکردند و قرار است طی جلسه ای، در این مورد جانمایی انجام شود."
در همین زمینه محسن هاشمی فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی  در واکنش به اظهارات اعضای شورای شهر درباره نام گذاری خیابان سرو گفت: ما در خصوص نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با شورای شهر صحبتی نداشتیم قرار بود که اعضاء شورای شهر از خانواده مرحوم هاشمی برای انتخاب یک خیابان به نام آیت الله هاشمی دعوت کنند که این اتفاق نیفتاده و ما همچنان منتظریم.
محسن هاشمی در ادامه خاطر نشان کرد: درباره نام گذاری یک خیابان به نام  آیت الله هاشمی رفسنجانی تا کنون شورای شهر از اعضای خانواده دعوت نکرده است. بنابراین بحث هایی که به نقل از ما درباره نام گذاری خیابان ها عنوان می شود  را تایید نمی کنیم.خانواده آیت الله هاشمی تا کنون به شورای شهر دعوت نشده و بحثی نیز با ما طرح نشده است. 

منبع: دیده بان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان