تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

ترجمه کتاب "فلسطین از منظر مقام معظم رهبری"، به زبان روسی

کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب» با هدف آشنایی بیشتر روس زبانان به این زبان در آستانه روز قدس در مسکو پایتخت روسیه رونمایی می شود.
رویداد۲۴-کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب» با هدف آشنایی بیشتر روس زبانان به این زبان در آستانه روز قدس در مسکو پایتخت روسیه رونمایی می شود.

این کتاب که با تلاش رایزنی فرهنگی سفارت ایران در روسیه توسط «وچه» یکی از معتبرترین ناشران روسی چاپ و آماده عرضه شده است، روز سه شنبه 30 خرداد در مراسم ویژه ای با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی روسیه، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی و همچنین سفیر فلسطین در خبرگزاری ریانووستی رونمایی خواهد شد. 

در این آئین که با شرکت گروههای خبری رسانه های روسیه برگزار می شود، سخنرانان اهمیت کتاب و دیدگاه مقام معظم رهبری در باره فلسطین به عنوان مهم ترین مساله جهان اسلام را شرح خواهند داد.

این کتاب که مروری است بر دیدگاههای مقام معظم رهبری با مقدمه‌ای از علی اکبر ولایتی، شامل اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی است.
موضوعاتی مانند شبهات مطروحه، آینده‌ و راه‌ حل‌های مسئله‌ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری از جمله قسمت های این کتاب است که در هشت بخش چاپ شده است.

کتاب فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پیش از این به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده و ویرایش جدید آن هم در اجلاس فلسطین به میزبانی تهران رونمایی شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: مقام ، معظم ، رهبری ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان