تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

مراسم احیا و برنامه‌‌های ویژه شب‌های قدر برگزار می‌‌‌شود

مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب‌های قدر و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) در کلیه یکان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رویداد۲۴-مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب‌های قدر و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) در کلیه یکان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در سراسر کشور برگزار می‌شود.با فرارسیدن لیالی قدر و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در کلیه یکان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در سراسر کشور جهت بهره‌‌برداری کارکنان آجا و خانواده‌های آنها از این شب‌های معنوی و پر برکت، انجام می شود.

بنابر این گزارش، ۲۴۳ یکان و کوی سازمانی نیروی زمینی، ۷۸ یکان و کوی سازمانی قرارگاه پدافند هوایی، ۱۷ یکان و کوی سازمانی نیروی هوایی، ۵۵ یکان و کوی سازمانی نیروی دریایی و ۱۶ یکان و کوی سازمانی ستاد ارتش در این ایام میزبان کارکنان و خانواده‌های آنها در مراسم لیالی قدر هستند. 

در این مراسم سخنرانان برجسته به ایراد سخنرانی پرداخته، دعای جوشن کبیر قرائت و قرآن به سر گرفته خواهد شد.

همچنین همزمان با مراسم شب‌‌های قدر در یکان‌ها و کوی‌های سازمان ارتش، مراسم عزاداری، مرثیه و ذکر فضایل امیرالمومنین (ع) نیز به مناسبت ایام شهادت مولی‌الموحدین علی(ع) در کلیه مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مذهبی ارتش برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان