تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

نیک‌یاد هجدهمین سالگشت دکتر نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

سومین نشست از سلسله نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی ایران با عنوان «روابط عمومی؛ علم تا عمل» به مناسبت نیک‌یاد هجدهمین سالگشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران برگزار می‌شود.
رویداد۲۴-سومین نشست از سلسله نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی ایران با عنوان «روابط عمومی؛ علم تا عمل» به مناسبت نیک‌یاد هجدهمین سالگشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران برگزار می‌شود.

دبیر سلسله نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی ایران در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: سومین نشست از سلسله نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی ایران همزمان با ۲۵ تیر ماه ۹۶ به بهانه نیک‌یاد هجدهمین سالگشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران و با هدف بررسی و تبیین نقش و جایگاه دکتر نطقی در روابط عمومی ایران و ارج نهادن به زحمات قریب به نیم قرن حیات علمی، اجرایی و مدیریتی دکتر نطقی و نیز پاسداشت مردی که همه اهالی روابط عمومی مدیون تلاش‌های علمی او در عرصه روابط عمومی هستند، برگزار خواهد شد.

محمد رضا پارسیان با اشاره به نقش تاثیرگذار دکتر حمید نطقی در معرفی و اعتلای دانش و حرفه روابط عمومی در کشور، بیان کرد: شاگردان دکتر حمید نطقی، مدیران و کارشناسان، دانشجویان و اساتید، صاحب‌نظران و اندیشمندان و فعالان حوزه روابط عمومی در انجمن‌های صنفی روابط عمومی در این برنامه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: روابط عمومی به‌رغم گذشت حدود نیم قرن از پیدایش آن در ایران، در مسیر تکامل خود با مسایل عدیده‌ای مواجه است. متأسفانه بررسی تاریخ این دانش در کشور ما نشان می‌دهد که به رغم وجود اندیشه و ایده‌های اصلاح طلبانه برای توسعه آن، هیچگونه اقدام عملی بنیادی و گسترده برای توسعه موزون و شایسته روابط عمومی در ایران برداشته نشده است.

پارسیان در پایان گفت: با توجه به اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها در ایران بسیار با آن چیزی که در متون نظری یا عملکرد جهانی روابط عمومی وجود دارد تفاوت‌های عمیقی دارد، دبیرخانه سلسله نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی ایران شکل گرفته و تاکنون دو نشست از سلسله نشست‌های «روابط عمومی؛ علم تا عمل» با هدف بررسی خلاءهای موجود در این حوزه در سال ۱۳۹۵ برگزار شده است.
برچسب ها: روابط ، عمومی ، دکتر ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان