تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

اتهام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای خصمانه، ایران را به نقض حقوق بشر متهم کردند.

رویداد۲۴-تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای خصمانه، ایران را به نقض حقوق بشر متهم کردند. بنابر اعلام ژرار دپرس، نماینده بلژیک در پارلمان اروپا ۲۶۵ نماینده این پارلمان بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که در آن ایران به نقض حقوق بشر متهم شده است.

 

این در حالی است که کشورهای غربی در مواجه با نقض حقوق بشر در یمن، عراق و سوریه سکوت کرده و ضمن انفعال در این رابطه همواره سیاست دوپهلویی را در پیش گرفته‌اند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
0
اتحادیه پارلمان اروپا باز خباثت درونی خودرا بروز داده اند واربابان صهیونستی آنها احساس خطر کردند و به پارلمان اروپا دستور متهم کردن ایران را دادند . پارلمان اروپا باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست وباید بدانند نیروهای مسلح یک کشوررا نمیتوانند در لیست سیاه قرار بدهند. در صورتیکه کشورهای اروپای وهمپیمانان انها نظیر اسرائیل آمریکا و عربستان در دنیا آنقدر جنایت کردند و حقوق بشرارا زیر پا انداختن که یکی دوتانیست اصلا کشورهای غربی معنی حقوق بشررا نمی فهمند . واما ملت ایران بکشورهای غربی از اروپا گرفته تا آمریکا یک پیشنهاد دارند اگر میخواهند در دنیاهمیشه آسایش وامنیت داشته باشند و با تمام مردم ودولتهای دنیا باصفا وصمیمیت زندگی کنند.آن این است که ازحمایت اسرائیل وصهیونیست جهانی دست بردارند وگرنه مدام در جنگ درگیری بسر میبرندو سرانجام این غده سرطانی امنیت ومنافع کشورهای غربی اروپا و آمریکارا می بلعد ومال وناموس ان دیارها تسلط ودست پیدا میکند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان