تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
ایرجی خبر داد

فروش نسخه کاغذی کتاب‌های سازمان سمت از طریق نرم‌افزار کتابخوان سمت

رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با اشاره به ارتقای نرم‌افزار کتابخوان سمت گفت: به زودی فروش نسخه‌های کاغذی کتاب‌های سمت نیز از طریق این نرم‌افزار امکان‌پذیر می‌شود.
رویداد۲۴- رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با اشاره به ارتقای نرم‌افزار کتابخوان سمت گفت: به زودی فروش نسخه‌های کاغذی کتاب‌های سمت نیز از طریق این نرم‌افزار امکان‌پذیر می‌شود.

جواد ایرجی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به فعالیت‌های نشر الکترونیک سمت، اظهار داشت: در نظر داریم تا علاوه بر فروش نسخه‌های الکترونیکی، نسخه‌های کاغذی کتاب‌های سمت را از طریق نرم‌افزار کتابخوان سمت، در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

وی افزود: دانشگاهیان و دانش‌پژوهان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با قیمت پشت جلد توسط نرم‌افزار کتابخوان اختصاصی سمت سفارش دهند و از طریق پست آن را دریافت کنند.

فروش نسخه کاغذی کتاب‌های سازمان سمت از طریق نرم‌افزار کتابخوان سمت

رئیس مرکز رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) همچنین اظهار داشت: کتابخوان سمت با قابلیت چند زبانه، در حال حاضر به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در دسترس مخاطبان قرار دارد.

وی افزود:‌ دانشجویان، استادان دانشگاه، محققان و پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه می‌توانند نرم‌افزار کتابخوان سمت را از سایت سمتا به آدرس http://samta.samt.ac.ir دریافت کنند.

ایرجی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر نسخه اندروید نرم‌افزار کتابخوان سمت در اختیار مخاطبان گرفته است، یادآور شد: به زودی نسخه IOS این نرم‌افزار نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: سمتا پرچم‌دار بازار نشرالکترونیک آثار دانشگاهی کشور است و قابلیت‌های ویژه‌ای در کتابخوان سمت در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: جستجوگری پیشرفته، قابلیتهای جذاب، متنوع و چندرسانه‌ای، تسهیل و تسریع در دسترسی به آثار، قیمت های کمتر، سهولت در آرشیوسازی و تسهیل در ارتباط دو سویه «سمت» و مخاطبان و همچنین صیانت از محیط زیست، از جمله  ویژگی‌های کتابخوان سمت است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان