تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران

"منتخبین مردم ظلم رفته نسبت به خانواده حضرت امام را جبران کنند"

رویداد24- مردم با رای خود به لیست مورد تایید رئیس دولت اصلاحات ممنوعیت های غیر قانونی ایجاد شده برای وی را شکستند.

حسن رنجبر عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران در رابطه با برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه گفت:هر زمان اصلاح طلبان در عرصه انتخابات حضور داشته مردم کار را تمام کرده اند .وزارت کشور مراقبت نماید که اقتدارگرایان و صاحبان قدرت بدنبال سوء استفاده از روند تایید صحت انتخابات نباشند .

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود:مشارکت عظیم مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه نشان دهنده حضور معنوى و پر قدرت اصلاح طلبان در میان مردم دارد. مردم با حضور گسترده در پای صندوق رای نشان دادند که دیگر گوشی برای تبلیغات و اتهامات یک طرفه و غیر منصفانه صدا و سیما و سایر تریبون های جناحی و سایر مراکز قدرت ندارند.امیدوارم افراطیون این پیام انتخابات را درک کنند و در رفتارهای خود نسبت بزرگان دلسوز اصلاح طلب تجدید نظر کنند.

وی خاطر نشان کرد:مردم با رای خود به لیست مورد تایید رئیس دولت اصلاحات ممنوعیت های غیر قانونی ایجاد شده برای وی را شکستند.

همچنین این حضور مهر تاییدی بر برجام و درخواست رابطه عزتمندانه با دنیا است.
این فعال سیاسى رابطه این رای با دولت تدبیر و امید را اینگونه تشریح کرد;دولت اعتدال بداند که این حضور تاکیدی بر مطالبات محقق نشده مردم در سال ۹۲ است.

ملت بزرگ ایران هزینه بسیار زیادی برای استقرار دموکراسی پرداخت کرده اند،محافظه کاران بدانند دموکراسی و آزادی خواهی در کشور برگشت ناپذیر است.

حسن رنجبر در پایان ضمن آرزوی موفیقت برای مجلس دهم خاطر نشان کرد: نمایندگان منتخب مردم ظلم رفته نسبت خانواده حضرت امام را جبران کنند.و برا ارامش ، امنیت و رفاه اقتصادى مردم تلاش کنند . زندگى بهتر و شایسته و رفاه مردم میبایست دستور کار این مجلس باشد .

منبع: گذارنیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
متاسفم که هنوز از رو نرفته اید و فتنه گران رو به امام نسبت میدین
نظرات شما
پیشخوان