تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
گزارش رویداد۲۴ از برگزاری مجمع روز پنجشنبه در غیاب نماینده بانک مرکزی

جای خالی قانون در مجمع عمومی موسسه اعتباری نور

مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری نور روز پنجشنبه (دوم شهریورماه)، زیر سایه تخلفات آشکار و موجود در این موسسه اعتباری، برگزار شد.
 رویداد۲۴مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری نور روز پنجشنبه (دوم شهریورماه)، زیر سایه تخلفات آشکار و موجود در این موسسه اعتباری، برگزار شد.

این مجمع عمومی فوق‌العاده که به‌منظور انتخاب هیئت‌رئیسه این مجمع برگزارشده بود، علی‌رغم مشکلات قانونی، برگزار و اعضای هیئت‌مدیره آن انتخاب شدند.

در گزارشات پیشین رویداد۲۴، از محدودیت‌های قانونی و تخلفات این موسسه، نام‌برده‌ شده بود. گفته می‎شود بنابر نامه بانک مرکزی خطاب به موسسه نور، تمامی اعضای هیئت‌مدیره این موسسه رد صلاحیت و حتی ممنوع‌الخروج شده‎اند و خواجه حسنی (مدیر پیشین این موسسه)، می‌بایست تا انتخاب مدیرعامل جدید در سمت خود باقی می‎ماند که این اتفاق نیفتاد و این مجمع در غیاب مدیرعامل پیشین برگزار شد.

از طرفی، طبق ماده 61 اساسنامه این موسسه، برای انتخاب هیئت‌مدیره، مدیرعامل وظیفه دارد که حداقل 6 ماه پیش‌ازتاریخ برگزاری مجمع، از طریق آگهی روزنامه‌های کثیرالانتشار اقدام به اطلاع‌رسانی کند و اما این مجمع، در دوم شهریورماه، بدون رعایت موارد مندرج در اساسنامه  برگزار شد. بر این اساس ممکن است سهامداران جزء از برگزاری این مجمع عمومی بی اطلاع بوده باشند و عملا مجمع عمومی با خواست و اراده سهامداران عمده شد.

در گزارشات پیشین هم مورد اشاره قرار گرفت که سهامداران عمده موسسه مالی اعتباری نور دارای ارتباطاتی حتی فامیلی با هیات مدیره موسسه دارند. بر این اساس خروجی مجمع عمومی تعیین هیات مدیره جدید با خواست و اراده تعدادی از سهامداران عمده و تضییع حقوق بسیاری از سهامداران این موسسه بوده که این اتفاق از اساس با اصل ماده 61 اساسنامه موسسه مغایر است.  

این در حالی است که جعفروند آذر، رئیس اداره نظارت بر ناشران فرا بورسی در گفت‎وگو با رویداد۲۴ تاکید کرده بود: «صرف برگزاری مجمع و انتخاب هیئت‌رئیسه، دلیل بر تائید این مجمع و هیئت انتخاب‌شده نیست و در صورت رؤیت تخلفات، مراجع ذی‌ربط به آن رسیدگی می‌کنند.»

از طرفی در این مجمع که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، اعضای ناظر بر روند جمع عمومی ازاین‌قرار بودند: رئیس مجمع، دو عضو ناظر، منشی، ناظر بانک مرکزی و ناظر سازمان بورس؛ اما نکته قابل‌تأمل دز تشکیل این مجمع، عدم حضور ناظر بانک مرکزی بود که به گفته مسئولان، به علت مشکلات ترافیکی به این مجمع نرسید و این در حالی است که روز پنجشنبه صبح، یکی از روزهای کم ترافیک تهران بود!

گفتنی است که نماینده سازمان بورس که در این مجمع عمومی فوق‌العاده حضور داشت، همان نماینده پیشین سازمان بورس بود که مجمع قبلی این موسسه را غیرقانونی اعلام کرد و تاریخ برگزاری مجمع، به زمان دیگری موکول شد.

پس از پایان مجمع، تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره پیشین و منتخب، با خبرنگاران دیدار کوتاهی داشتند؛ که البته بیان این موضوع که خبرنگاران حاضر در آنجا، برای دیدار با اعضای هیئت‌مدیره، پس از برگزاری مجمع عمومی، انتخابی بوده و از سوی روابط عمومی این موسسه دعوت‌شده بودند، خالی از لطف نیست و شبهه جدید درباره انتشار اطلاعات ایجاد می‌کند که چرا خبرنگاران به انتخاب روابط عمومی این مجمع در آنجا حضور داشتند و از ورود سایر خبرنگاران برای تهیه گزارش جلوگیری می‌شد؟

محمد پویانفر، عضو هیئت‌مدیره سابق این موسسه، نام اعضای هیئت‌مدیره منتخب را اعلام کرد: ۱. منوچهر زمانی، ۲. مهران شریفی،۳. اکبر جعفری، ۴. رضا گودرزی، ۵. چنگیز مروج، و عضو علی البدل سجاد سیاح

در پایان این مجمع پویانفر در پاسخ به سؤال خبرنگاران، مبنی بر اینکه صورت‌حساب مالی سال گذشته مجمع، علی‌رغم تذکر بانک مرکزی، همچنان به تصویب نرسیده است، گفت: صورت‌های مالی تجمیعی هنوز آماده نشده‌اند و پس‌ازاین رسیدگی‌های لازم انجام می‌پذیرد.

او در پاسخ به این سؤال که علت برکناری خواجه حسنی، مدیر عامل سابق موسسه مالی اعتباری نور از سوی اعضای هیئت‌مدیره چه بود، گفت: ما مدیران را به‌طور کامل نمی‌شناسیم و زمانی که در رأس کار قرار می‌گیرند می‌فهمیم که مشی آن‌ها چیست و درصورتی‌که متوجه شوم به سازمان لطمه‌ای وارد می‌شود، نظر به عدم حضور او می‌دهیم.

این گفته پویانفر، در صورت پذیرش، همچنان این ابهام را به همراه دارد که عزل و نصب صورت گرفته از سمت خواجه حسنی و منقطع کردن نسبت‌های سببی و نسبی در موسسه، چرا به سازمان ضربه وارد می‌کند؟ و سؤال دیگری که در اینجا مطرح می‌گردد این است که خارج کردن موسسه نور از حالت ارثی و خانوادگی، از چه نظر به این موسسه ضربه وارد می‌کند؟

در پایان باید گفت، این موسسه با تخلفات گسترده ذکرشده در گزارشات پیشین و پیش رو و بی‌اعتنایی به تذکرات بانک مرکزی در خصوص مدیرعامل و محدودیت‌های اعضای هیئت‌مدیره، همچنان در هاله‌ای از ابهام و بی‌قانونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. البته بنا بر گفته رئیس اداره نظارت بر ناشران فرا بورسی، برگزاری مجمع و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، به معنی تائید قانونی آن و ادامه فعالیت اعضا نیست.

لازم است مراجع ذی‌ربط هر چه سریع‌تر به اقدامات غیرقانونی و خارج از چارچوب هیئت‌مدیره این موسسه رسیدگی کنند و سپرده‌گذاران و دیگر افراد را از سردرگمی در اطلاعات ضدونقیض درباره موسسه اعتباری نور، آگاه کنند.

در هر حال با توجه به اینکه نماینده بانک مرکزی از حضور در این مجمع خودداری کرد این امید وجود دارد که بانک مرکزی با توجه به ورود جدی به تخلفات گسترده این موسسه ترتیبی اتخاذ شود که در راستای احقاق حقوق سهامداران، مانع از میدان‎داری عده‎ای از سهامداران عمده مرتبط با اعضای هیات مدیره در این موسسه شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۹
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
1
0
من نمی دونم دیگه چقدر باید از موسسه نور و تخلفاتش گفت تا مسئولان، بانک مرکزی، قوه قضائیه و... ورود کنند؟ میشه بگن در انتظار چی هستند؟
پاسخ ها
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
اسامی زیر را در اینترنت سرچ کنید:
۱. منوچهر زمانی، ۲. مهران شریفی،۳. اکبر جعفری، ۴. رضا گودرزی، ۵. چنگیز مروج، و عضو علی البدل سجاد سیاح

بنظر می رسد اخبار سایت رویداد 24 دروغ پراکنی و مغرضانه است.
کارمند بانک مرکزي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
2
آقاي مهران شريفي از اعضاء هيئت مديره اين موسسه از مديران کل سابق بانک مرکزي (مديرکل شتاب )بوده است و هنوز هم ارتباطات بسيار قوي و صميمانه اي با مديران کنوني بانک مرکزي دارد تعدادي از مديران کنوني بانک مرکزي روزگاري از کارمندان آقاي شريفي در زمان فعاليتشان در بانک مرکزي بوده اند. از جمله آقاي حکيمي پور معاون فناوريهاي نوين بانک مرکزي ، آقاي رحيمي مديرکل نشر و ريالي ، خانم عباديان مدير حسابداريکل و بودجه ، آقاي محمدبيگي مدير نظامهاي هماهنگ پرداخت ، ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
1
بر پدر دروغگو لعنت
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
1
بسه دیگه رویداد طرفداریت از خواجه حسینی بر ما مسجل شد دیگه تمومش کن خبرهای مغرضانت رو
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
0
اگر موسسه نور حسن نیت داشت می بایست تاکنون به ابهامات و سوالات این سایت پاسخ می داد ، اینکه موسسه در این خصوص سکوت کرده خود نشان از کاسه ای زیر نیم کاسه بودن است
والا طلای که پاک است چه منتش به خاک است!
فریده امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
0
گر نباشد چیزکی هرگز نگویند چیزها
اینکه موسسه نور در مورد گزارش های مختلف در مورد تخلفاتش پاسخ نمیده یک دلیل بیشتر نداره و اون این هست که پاسخی نداره.
دیروز آقای توکلی گفتند که باید به کسانی که فسادها را روشن می کنند جایزه داد.
منتظر پاسخ مدیران نور در مورد تخلفات چندگزارش رویداد ۲۴ هستیم.
پاسخ ها
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
حرف مفت یا همون ..شعر مفت جواب نمیخواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
( مدیر مسوول و صاحب امتیار rouydad24 )

بر پدر دروغ پراکن لعنت
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
کسانیکه در حال فحاشی هستند قطعا ریگی به کفش دارند والا انتشار کامنت های مخالف نشان از سلامت این سایت است
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
من که هنوز پولم توی موسسه نوره ولی نگرانم. چرا مدیران موسسه نور جواب این تخلفات رو ندادن اگه دروغه خب با سند و مدرک بیان بگن که دروغه اگه نه لااقل سایت رویداد به طور کامل افشاگری کنه که حق مردم خورده نشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
سلام
دوستانی که نظر می دهند با یک جستجودر اینترنت می بینند تقریبا بیشتر خبرهای مخالفت با موسسه نور از رویداد منتشر می شود.بنظر می رسد ارسال اینگونه خبرها از سایت رویداد از جنس سهم خواهی باشد.
زنده باد ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
آخه چرا چرت میگی مومن
یه جا نوشتی بدون حضور خبرنگاران و بعد میگی اعضا هئیت مدیره جدید در گفتگو با خبرنگاران اینجور گفتن
آخه پول ارزش داره که رسالت خبریت رو بهش میفروشی
چرا از موسسه ثامن که پول ملت رو نمیدن نمیگی
به قول معروف آخورتون رو خوب پر میکنن که اینجوری جبهه گیری میکنید
خواجه حسنی تو بانک گردشگری هم نتونست 7 ماه بیشتر دوام بیاره از بس اونجا رو هم به گند کشید
موسسه نور خیلی هم خوب داره کار میکنه
کور شود آنکه نتواند دید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
دوستان خبرهای بانکی و اقتصادی رو از سایتهای معتبر دنبال کنید. هیچ کدام حتی یکی از این خبرها رو درج نکردند رویداد خبرهاش مغرضانست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
من از سپرده گذاران موسسه ثامن هستم
ای کاش رسانه ها در خصوص تخلفات این موسسه بیشتر هشدار می داد تا جلوی تخلفات گرفته می شد و ما هم به این بدبختی دچار نمی شدیم. باید از سایت رویداد بابت اطلاع رسانی به موقع تشکر کرد. ان شالله هم این موسسه با نظارت بیشتر بانک مرکزی دچار مشکل نشود تا مجددا مردم مثل ما به مشکل بربخورند تا مجبور بشن بابت پس گرفتن پول خود التماس همه رو بکنند. به خدا زندگیمون از هم پاشیده نمی دونم چرا مسئولین به فکر مردم نیستند
رضایی
|
Italy
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
اصلاً ماده 61 اساسنامه چی هست ؟؟؟
احتمالا این ماده 64 هستش (شصتِ دست و چهارتا انگشت کنارش) جهت دولپی خوردن پول سپرده گزاران.
این موسسه تا کنون چند مدیر عامل عوض کرده ؟
آقای پرویز اربابی که با مجوز بانک مرکزی منصوب شده بود یک شبه برکنار شد.
آقای خسرو خواجه حسنی که هنوز مهر ابلاغش خشک نشده بود ، یکدفعه در مجمع و بدون اطلاع تمامی سهامداران عزل شد!!!
آقایان هیئت مدیره چرا توهین به شعور و فهم سهامداران و سپرده گزاران می کنید ؟
خجالت بکشید
منبع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
متن نامه بانک مرکزی در سایت بولتن نیوز ثابت میکنه رویداد ۲۴ درست می گفت و نور متخلف است. به آشنایان خود اطلاع دهید.
http://www.bultannews.com/fa/news/517210
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
چرا خودبانک مرکزی موسسه نور را قبول داره عضو شتاب ساتنا داره شبا داره تولیست نهادهای بانک مرکزی است . اگه این جریانات زیاد حساس بود خود بانک مرکزی واردعمل میشد وسلام .سپرده گزاران خیالتان راحت.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
آقای ناشناس
مجوز بانک مرکزی و اختیارات موسسه و خدمات ارائه شده که دلالت بر سلامت موسسه ندارد ، دیدید که موسسات قبلی که مجوز بانک مرکزی را هم داشتند چه بلایی سرشون آمد و مردم را بدبخت کردن ، چرا الکی می خواهی دفاع ناشیانه کنی
ناشناش عزیز اگر شما اطلاعات بیشتری دارید لطفا" شماره تماس و هویت خود را اعلام کنید تا سپرده گزاران و مردم به جای موسسه نور از شما صحت موارد را استعلام نمایند
امینایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
آقای کوروش خان
بهترِ به جای چرت و پرت نوشتن و شلوغ کردن الکی ، به دوستان همکارتون در موسسه نور بفرمایید اگر اینها و نامه های منتشر شده از تخلفات عمده ی شما خلاف واقع هست (که نیست) تکذیبیه رسمی بدن.
اتفاقا اینها شعر مفت نیست و حتی اگر هم باشه ، شما به عنوان اشخاص حقوقی که چندین هزار میلیارد سرمایه مردم دستتون هست باید پاسخگو باشید.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
امینایی عزیز
ناراحت نباشید اینها که چرت و پرت نیست ، اتفاقا" حقایق است چرا که از قدیم می گویند حقیقت همیشه تلخ است و اینها فکر نمیکردن که روزی نامه محرمانه بانک مرکزی که تخلفات و سوء استفاده اعضای هیئت مدیره و مدیران موسسه مالی و اعتباری نور را نشان می دهد به رویت سپرده گزاران برسد.
نامه ی مدیرعامل عزل شده موسسه مالی و اعتباری نور به بانک مرکزی که تخلفات و اتفاقات انجام شده توسط تعاونی های منحله و عدم شفافیت مالی و... که بیان گر واقعیت درونی موسسه مالی نور به بانک مرکزی می باشد در منظر افکارعمومی بویژه سپرده گزاران قرار گیرد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
ناراحت نباش پیمان فعلا که اقای خواجه حسینی از طرف بانک به خاطر اطلاعات خلاف واقع نمیتونه در هیچ بانکی مدیر عامل شه حالا جای دیگه میره سر کار شما رو هم میبره دیگه این موضوع نور تموم شده برو بچسب به موضوعات دیگه موسسه ملل و بانک رسالت که صبحانه انلاین داره از تخلفات گسترده هیئت مدیرش و وامهای میلیاردی بدون کارمزد میگه
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
احمدآقا
این که آقای خواجه حسنی کجا هست و قراره چه بکند نه به درد من می خورد نه به درد شما
خودش می داند و بانک مرکزی
تخلفات موسسات رسالت و ملل هم نه به درد شما می خورد نه به درد من
همانطور که موضوعات موسسات کاسپین ، ثامن ، آرمان ، فرشتگان و... هم به ما ربطی نداشت اما بی تفاوت بودیم.
لذا خداوکیلی اگر شما منافعی در موسسه مالی و اعتباری نور ندارید چرا از آگاهی سپرده گزاران بیمناکید و با دستپاچگی و دادن کدهای بی معنی و موضوعات دیگر موسسات می خواهید اذهان مخاطبین را منحرف کنید.
اگر سایت بولتن نیوز و رویداد از نظر شما بده پس بر چه مبنایی شما سایت صبحانه آنلاین رو به مخاطبین پیشنهاد می کنید.
اگر مثلا" یک سایت بانام عصرانه آنلاین از موسسه نور دفاع کرد برای شما خیلی خوشایند و خوب است.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
نخیر عزیزم خبرهای مغرضانه ای که شماها در سایتتون پخش میکنید جالبه ... سیف اومده میگه مشکل حل شد شما میگی نماینده مجلس ..مگه نماینده رییس بانک مرکزی الان شروع کردید به سیف حمله کردن اگه سایت بولتن نیوز و رویداد نیوز واقعا خبرهاشون یک سویه نیست کزارشات تخلفات موسسه ملل و رسالت رو بزارن که اتفاقا سپرده گزاراشون از موسسه نور خیلی بیشتره...ببینم باز اقا پیمان شروع میکنی از مال مردم و پیرزن گفتن یا نه فقط خواجه حسینی مهم بود براتون
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
دعوا بس است ، اين جور كه معلومه موسسه مالي نور داره ورشكسته مي شه ، اگر كسي اخبار و اطلاع دقيقي داره اطلاع رساني كنه ، موضوعات موسسات ديگه هم الآن به ما ربطي نداره لطفا" سپرده گذارها رو در جريان بذارين
سايت رسمي موسسه مالي نور كه هيچ واكنشي نشون نميده
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
احمدآقا
چه خبر مغرضی ؟
شما فرمودید و استناد کردید به مصاحبه دکترسیف در روزنامه خرسان ما هم قبول داریم لطفا" تیترخبر روزنامه خراسان در مصاحبه اختصاصی با دکترسیف را درخصوص موسسه مالی و اعتباری نور بخوانید بعد نظر دهید البته سند تیتر روزنامه خراسان در سایت بولتن نیوز موجود است.
ضمنا" اگر شما در خصوص تخلفات موسسات رسالت و ملل مدارک مستندی دارید حتما" ارسال کنید تا سپرده گذاران آنها هم از موضوعات تخلفات مطلع شوند.
راستی خبر دارید هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور در پاسخ به نامه ی بانک مرکزی به اعضای محترم ، چه واکنش و اقداماتی انجام داده است؟
نتیجه حضور عزیزان هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری نور در کمیته انتظامی بانک مرکزی روز دوشنبه چه شد؟
ناصر
|
Czech Republic
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
آقای احمد آقا
شما که موضعت مشخصه. شما هم یا از مدیران موسسه نور هستی و یا از این رانت خوارها پول گرفتی که به وکالت ازشون اینجا دفاع کنی و مسائل مطرحه رو به سمت و سویی که اربابانت دوست دارن بکشونی
ظاهزا فلم شهرزاد هم زیاد میبینی. هیئت مدیره نور فکر کردن بزرگ آقا هستن و شما هم نوچه هاشون که بریزید و بزنید و در برید.
ولی الان با دوران مصدق فرق داره داداش. مردم به اطلاعات دسترسی دارن و اصل اسناد به سادگی آب خوردن در دسترس همه قرار میگیره. موسسه نور متخلفه و هیئت مدیرش با سوء استفاده از پول سپرده گزاران برای خودشون به اندازه ای اندوخته کردن که همین الان هم از ایران برن میتونن جزیره بخرن و امپراطوری مستقل تاسیس کنن.
البته فعلا که ممنوع الخروجن.
بیچاره سپرده گزارا که با وعده های سود بیشتر چقدر سرمایه تو این موسسه خوابوندن و خبر ندارند
اگر هست چرا از ارائه صورت های مالی تفره میرن ؟؟؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
چی میگی ناصر رییس بانک مرکزی میاد میگه از این خبرها نیست بزرگنمایی شده شما میای میگی فلان فلان نکنه شما رییس بانک مرکزی کدوم مدارک اون کاغذ پاره ها رو هر کسی میتونه درست کنه بخاطر همونها هم اقای خواجه حسینی توبیخ شد و بانک مرکزی سلب صلاحیت از مدیر عاملیش کرده ...بعد هم تمام هیئت مدیره نور با برگزاری مجمع تغییر کردن همه از بزرگان بانکی کشور هستن خوابیدی ناصر یا پول خوب گرفتی از خواجه حسینی که داری به اب و اتش میزنی خودت رو مملکت قانون داره در مورد نور هم رییس کل حرف اخر رو زد گفت بزرگنمایی نکنید و تخلفی بود رسیدگی شد و دیگه پیش نمیاد حالا هی شما بگو مدارک مدارک دیگه از رییس کل مدرک بالاتر میخوای
امینایی
|
Czech Republic
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
آقای احمد
مثل اینکه شما جملات دیگری بلد نیستی و فقط بلدی بگی رئیس کل بانک مرکزی چنین و گفت و چنان گفت. باشه ما هم میگیم گفت.
اما جواب سوالی که خیلی از کاربرا گذاشتن هنوز بی پاسخ مونده
تکذیبیه رسمی موسسه نور چی شد ؟
چرا خود موسسه نور پاسخی نمیده ؟
حیف که اینجا نمیشه اسناد منتشر کرد ، وگرنه حد اقل دهن تو یکی رو میبستم
اون چیزایی که شما بهش میگی کاغذ پاره ، همشون شماره و تاریخ داره و قابل پیگیری هستن. حداقل تو که تو موسسه هستی دسترسی داری و میدونی دقیقا عین واقعیته.
شما میدونی ، برای اونهایی که نمیدونن دارم میگم که بدونن. باند درموسسه نور در پی انتشار این اخبار به تکاپو افتاده با خرج پول های چند صد میلیونی و بعضاً میلیاردی ، اون هم از جیب سپرده گزاران عزیز و اعتمال نفوذ در دستگاه ها و فشار به اونها ، به نحوی وقایع اتفاق افتاده رو رفع و رجو کنن که فعلا صداها بخوابه و موجب اعتراض سپردا گزاران نشه.
حالا بازم بنویس رئیس بانک مرکزی گفته ...
بدو یاللا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان