تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

ریاست علی مطهری در مجلس دهم

محور و رهبر فراکسیون مستقلین در مجلس دهم علی مطهری خواهد بود.
رویداد۲۴- رئیس جبهه متحد مستقلین و اعتدالگرایان گفت: محور و رهبر فراکسیون مستقلین در مجلس دهم علی مطهری خواهد بود.

به گزارش رویداد۲۴، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان به حماسه هفتم اسفندماه اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۹ کاندیدای مستقل و اعتدالگرا را در ۷ اسفندماه به مجلس فرستادیم و برای ۶۹ کرسی باقی‌مانده نیز ۲۳ نامزد مستقل و اعتدالگرا داریم که برای دور دوم از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

حشمتیان با بیان اینکه در مجلس دهم سه فراکسیون اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین و اعتدالگرایان داریم، گفت: محور و رهبر فراکسیون مستقلین در مجلس دهم علی مطهری خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مستقلین برای ریاست مجلس کاندیدا خواهند داشت یا خیر، گفت: هنوز در این مورد به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، چرا که باید نخست، فراکسیون‌ها شکل بگیرد و بعد رایزنی‌ها برای ائتلاف صورت داد، اما مستقلین کسب نائب‌رئیسی اول به صورت جد تلاش خواهند کرد.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با بیان اینکه رقابت بین عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس صورت می‌گیرد، گفت: مستقلین در دور دهم مجلس، فراکسیون قوی‌ای تشکیل خواهند داد و در تمام معادلات مجلس چه از اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مؤثر خواهند بود.

وی در پایان افزود: اگرشورای نگهبان قدری فضا را باز می‌کرد و چهره‌های شاخص را رد صلاحیت نمی‌کرد، قطعاً مشارکت مردم بیشتر و مجلس قویتری داشتیم. به هرحال امیدواریم که منتخبین مردم مجلسی آرام وبه دور از افراط و تفریط تشکیل دهند.
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان