تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

انتقاد به محدودیت‌های خاتمی در مجلس

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و از اعضای فراکسیون امید مجلس، در جلسه علنی امروز در نطق میان‌دستور خود از اعمال محدودیت‌های جدید برای حجت الاسلام سید محمد خاتمی به شدت انتقاد کرد.
رویداد۲۴- پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و از اعضای فراکسیون امید مجلس، در جلسه علنی امروز  در نطق میان‌دستور خود از اعمال محدودیت‌های جدید برای حجت الاسلام سید محمد خاتمی به شدت انتقاد کرد. 

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از سلحشوری در ابتدای نطق خود با اشاره به تاکیدات مقام عظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت و تحمل دیدگاههای مختلف، اعمال محدودیتهای جدید برای حضور جناب آقای سید محمد خاتمی جهت حضور در مراسم مختلف را مغایر با اصول ۲۰، ۲۳، ۳۶ و ۳۷ قانون اساسی دانست.

سلحشوری همچنین با انتقاد از محکومیت هفت چهره اصلاح طلب که برخی از آنان پیش از این نماینده مجلس نیز بوده اند،به دلیل فعالیت سیاسی بیان عقایدشان، از معرفی این هفت نفر به اتهام جاسوسی در صدا و سیما به شدت انتقاد کرد و خواستار اعلام جرم دادستان به عنوان مدعی العموم، علیه عاملان این اقدام خلاف وحدت ملی شد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس همچنین با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری از جلوه های جمهوریت نظام است، نسبت زمزمه های پارلمانی شدن نظام هشدار داد.

نماینده مردم تهران همچنین با انتقاد از ایجاد مانع برای نشریات و تشکلهای دانشجویی نسبت به خروج نخبگان از کشور به دلیل برخی تبعیض ها انتقاد کرد.

سلحشوری در بخش دیگری از نطق خود نیز با تاکید مجدد بر لزوم مبارزه جدی با فساد سیستماتیک در هر سطحی، نسبت به خطر شیوع این نوع از فساد برای کشور، هشدار داد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس همچنین با بیان اینکه اقلیتهای قومی و مذهبی و زنان فقط برای حضور در پای صندوقهای رای نیستند، گفت: دولت وظیفه دارد در انتصابها به این بخش از جامعه توجه کند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان