تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

پنجاه و هفتمین جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

معاون قضایی دادستانی کل کشور در جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر لزوم تعامل و همدلی و نقش آفرینی روز افزون این کمیته در امور مربوط به مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

رویداد۲۴-معاون قضایی دادستانی کل کشور در جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر لزوم تعامل و همدلی و نقش آفرینی روز افزون این کمیته در امور مربوط به مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.پنجاه و هفتمین جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز (یکشنبه) در محل دادستانی کل کشور و به ریاست معاون قضایی دادستانی کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

در این جلسه بحث و بررسی درباره قانون مبارزه با مواد مخدر با اصلاحات و الحاقات بعدی در حوزه جرایم و مجازاتها با توجه به سیاست‌های کلی نظام، قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری در دستور کار قرار گرفت و هر یک از اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای جلسه سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم  هماهنگی و تعامل روزافزون میان دستگاه‌های متولی و عضو در ستاد مبارزه با مواد مخدر و برگزاری مستمر و منظم جلسات کمیته حقوقی و قضایی این ستاد گفت:الحمد لله هماهنگی و همدلی خوبی در این زمینه وجود دارد که امیداریم با هدف پیشبرد بیشتر کارها افزایش یابد و البته خروجی و نتیجه آن برای مردم که ولی نعمت ما هستند ملموس باشد.

وی با تاکید بر پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در خصوص بحث مبارزه با مواد مخدر گفت:همه چشم‌ها و نگاه‌ها در زمینه مبارزه و مقابله با مواد مخدر به ما دوخته شده است و با سعی و تلاش و افزایش همکاری‌ها باید بعد از مدتی نتیجه کار برای خود ما و مردم رضایت بخش باشد.

عمرانی تاکید کرد:در جلسات کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر سرفصل‌های مربوط به این کمیته را بررسی خواهیم کرد تا تاثیرگذاری های این کمیته نیز بر روند مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان