تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس‌ کل اداره رفاه و خدمات شهرداری تهران با حضور در غرفه رویداد۲۴:

املاک نجومی موضوع خاصی نبود/ در دوران قالیباف اتفاقات خیلی خوبی افتاد

مدیرکل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران معتقد است که املاک نجومی اتفاق خاصی نبوده است و اعطای املاک در تمامی دستگاه‌های دولتی، نظامی و قضایی صورت می‌گیرد.

رویداد۲۴- مدیرکل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران معتقد است که املاک نجومی اتفاق خاصی نبوده است و اعطای املاک در تمامی دستگاه‌های دولتی، نظامی و قضایی صورت می‌گیرد.

رضا خدیوی، مدیرکل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با حضور در غرفه رویداد۲۴، در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، با اشاره به عملکرد قالیباف در شهرداری تهران، گفت: خارج و فارغ از نگاه به موضوعات سیاسی، بحث کار کردن در شهرداری تهران یک نگاه اجرایی است و اگر قبول کنیم که قرار است خدمت کنیم و خدمات ارائه دهیم نباید نگاهمان سیاسی باشد. من در دوره مدیریت قالیباف و اکنون نیز در دوره نجفی به دلیل ارتباط نزدیکی که با پرسنل شهرداری تهران دارم و موضوعات رفاهی شهرداری را رقم می‌زنم، در حال انجام‌وظیفه هستم.

خدیوی ادامه داد: در دوران مدیریتی 12 ساله قالیباف اتفاقات خیلی خوبی در شهرداری و شهر تهران، افتاد. بعضاً مشکلاتی هم بود اما در خصوص پرسنل باید بگویم که خدمات بسیار خوبی به آنان داده شد. آقای دکتر نجفی شهردار تهران نیز به‌محض مستقر شدنشان در شهرداری، تأکید داشتند بر اینکه خدمات رفاهی پرسنل علاوه بر اینکه باید ارتقا پیدا کند، باید ازلحاظ کمی و کیفی نیز در بهترین حالت خود قرار داشته باشد.

خدیوی بابیان اینکه مدیران ارشد شهرداری همواره دغدغه درون‌سازمانی دارند، تصریح کرد: در دوره مدیریت قالیباف، استخدام‌ها و آزمون‌های که گرفته می‌شد، جزئی از اتفاقات و عملکردهای خوب شهرداری بود. در دوران دکتر نجفی نیز اکنون موضوع انگیزشی، سازمان‌دهی منابع انسانی و ... مدنظر ایشان است و در تمام امور یک نگاه فراجناحی دارند.

مدیرکل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران بابیان اینکه املاک نجومی هیچ‌گونه ارتباطی با اداره کل رفاه نداشته است، خاطرنشان کرد: ما ستاد ساماندهی مسکن راداریم اما این املاک هیچ‌گونه ارتباطی با این بخش نداشته و ندارد و به اعضای شورای شهر نیز این موضوع را به‌صورت کامل توضیح دادم که املاک نجومی به حوزه اعطای املاک و مستغلات شهرداری مرتبط است و من هم به این موضوع نمی‌توان ورود کنم.

خدیوی بابیان اینکه املاک نجومی آن‌طور که اعلام کردند نبود و بیش‌ازاندازه این موضوع بزرگ شد؛ تصریح کرد: من در سازمان‌های دیگر هم مشغول به فعالیت بودم و اعطای مسکن به این صورت در سازمان‌های دیگر هم انجام می‌شود. من اسم نمی‌برم اما پدر خودم از افرادی هستند که در همان سازمانی که مشغول به کار بودند ازاین‌دست خانه‌ها را گرفتند. این اتفاق در شهرداری تهران پر سروصدا شد اما حقیقتاً دادن املاک به پرسنل در همه سازمان‌های دولتی وجود دارد.

خدیوی ادامه داد: سازمان بازرسی هم درنهایت در مورد املاک نجومی اعلام کرد که اتفاقات خاصی رخ نداده است؛ اما حقیقتاً می‌خواهم بگویم که این املاک در سایر مراکز دولتی، نظامی، قضایی و با شرایط خاص اعطا می‌شود ولی نمی‌دانم این موضوع چرا در شهرداری تهران این‌همه پرسروصدا شد. در خصوص تخلفات در شهرداری هم باید دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند که آیا تخلفی رخ‌داده است یا نه.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
توقع نداشته باشید که خدیوی درمورد املاک نجومی چیزی بگه مگه میشه پشت سر ولی نعمتت حرف بزنی!!!
خدمات رفاهی هم از زمان حضور خدیوی روز به روز ضعیف تر وکمتر وبی کیفیت تر شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان