تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

معرفی مستند راویان عشق

راویان عشق مجموعه مستندی است که سعی دارد با نگاهی نو و از دریچه چشم هنرمندان و خالقین آثار عاشورایی به مقوله عاشورا و قیام امام حسین (ع) بپردازد خالقین آثار عاشورایی در کلیه زمینه های هنری و ادبی مورد توجه راویان عشق بوده است.
رویداد۲۴- راویان عشق مجموعه مستندی است که سعی دارد با نگاهی نو و از دریچه چشم هنرمندان و خالقین آثار عاشورایی به مقوله عاشورا و قیام امام حسین (ع) بپردازد خالقین آثار عاشورایی در کلیه زمینه های هنری و ادبی مورد توجه راویان عشق بوده است.
دراین میان توجه به کتاب حماسه  حسینی استاد شهیدمطهری که از پژوهشهای شاخص و تاثیر گذار در بین آثار عاشورایی  می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است در این راستا راویان عشق به کارگردانی خانم ارغوان تجلی منش در محضر جناب آقای دکتر علی مطهری که نقش ویژه ای در انتشار این کتاب ارزشمند پس از شهادت استاد مطهری داشتند به شرح موضوعات کتاب و موضوعات ویژه ای درارتباط با واقعه عاشورا پرداخت که این مباحث به لحاظ آشنایی با بخشهای مختلف کتاب و روش شجاعانه استاد در. ستیز با بدعتها و دیدگاه دکتر علی مطهری نسبت به این واقعه از حیث حماسی و مفاهیم اخلاقی قابل توجه می باشد.
راویان عشق به تهیه کننده گی خانم ناهید دل آگاه از ۱۵ صفر از گروه فرهنگ و ادب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
عوامل مجموعه راویان عشق عبارتند از:
تهیه کننده :ناهید دل آگاه
کارگردان : ارغوان تجلی منش  
مدیر تولید: ایمان قدسیان
تصویربردار:علی احسانی
صدابردار:میثم حسنلو
تدوین :وحید قاضی میر سعید و سوگل مرادی
منشی صحنه: سحر داود آبادی
عکاس : مهشید جانجان
و مشاور رسانه ای: علی شاملو

معرفی مستند راویان عشق

معرفی مستند راویان عشق

معرفی مستند راویان عشق

معرفی مستند راویان عشق
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان