تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

بوسکتس: ال کلاسیکو ربطی به جدول ندارد

بارسلونا روز گذشته در زمین ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد با این حال به سبب شکست اتلتیکو مقابل خیخون، فاصله بارسا در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش یافت.
رویداد24- سرخیو بوسکتس، ستاره خط میانی بارسلونا پس از اتمام بازی به خبرنگاران گفت:" همینکه یک امتیاز به فاصله امتیازی ما با اتلتیکو افزوده شد، نکته مثبتی است. مقابل حریفی بازی داشتیم که فوتبال را خیلی خوب بازی می کند. ویارئال در لیگ اروپا هم عالی ظاهر شده. فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. واضح است که وقتی تیمی با دو گل برتری به رختکن می رود، باید در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کند اما ویارئال بسیار خوب بازی کرد. فوتبال همین است و اگر تمرکزت را از دست بدهی، حریف شما را جریمه خواهد کرد."

ال کلاسیکو:" درست است که فاصله ما با رئال در جدول زیاد است اما این بازی ربطی به این مساله ندارد. بهترین بازیکنان دنیا مقابل هم قرار خواهند گرفت و هر دو تیم فقط به برد فکر می کنند."

قرعه بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:" اتلتیکو حریف بسیار دشواری است. آنها بهترین تیم دفاعی اروپا هستند و بازی با این تیم بسیار پیچیده است ولی برای صعود همه تلاشمان را خواهیم کرد."
سرخیو بوسکتس، ستاره خط میانی بارسلونا پس از اتمام بازی به خبرنگاران گفت:" همینکه یک امتیاز به فاصله امتیازی ما با اتلتیکو افزوده شد، نکته مثبتی است. مقابل حریفی بازی داشتیم که فوتبال را خیلی خوب بازی می کند. ویارئال در لیگ اروپا هم عالی ظاهر شده. فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. واضح است که وقتی تیمی با دو گل برتری به رختکن می رود، باید در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کند اما ویارئال بسیار خوب بازی کرد. فوتبال همین است و اگر تمرکزت را از دست بدهی، حریف شما را جریمه خواهد کرد."


ال کلاسیکو:"درست است که فاصله ما با رئال در جدول زیاد است اما این بازی ربطی به این مساله ندارد. بهترین بازیکنان دنیا مقابل هم قرار خواهند گرفت و هر دو تیم فقط به برد فکر می کنند."

قرعه بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:" اتلتیکو حریف بسیار دشواری است. آنها بهترین تیم دفاعی اروپا هستند و بازی با این تیم بسیار پیچیده است ولی برای صعود همه تلاشمان را خواهیم کرد."
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان