تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
یوسفیان ملا :

بابک زنجانی پول را پس بدهد اعدام نمی‌شود

یک عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گوید: مهلتی که پیش از این به بابک زنجانی داده بودیم تمام نشده است؛ اگر پول را پس بدهد پرونده به دیوان بر می گردد و مجازاتش کاهش پیدا می کند در غیر این صورت او را اعدام می کنند.
رویداد۲۴-یک عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گوید: مهلتی که پیش از این به بابک زنجانی داده بودیم تمام نشده است؛ اگر پول را پس بدهد پرونده به دیوان بر می گردد و مجازاتش کاهش پیدا می کند در غیر این صورت او را اعدام می کنند. 

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، با بیان اینکه جهانگیری برای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وقت نمی گذارد، گفت: باید برای جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دعوت کنند اما متاسفانه هنوز دعوتی از ما به عمل نیامده است.

وی تصریح کرد: در کشور و در ابعاد مختلف فساد وجود دارد بنابراین باید مبارزه نیز وجود داشته باشد. تنها جایی که با پلاک و تابلو با فساد مبارزه می کرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بیش از یک ماه است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی جلسه نگذاشته است. پیش از این جلسات ستاد هر 15 روز یکبار برگزار می شد اما بعد از آن جلسات به صورت ماهانه برگزار می شد.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد باید همیشه ادامه داشته باشد واگر این اتفاق نیفتد فساد بیشتر می شود.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز گفت: اگر بابک زنجانی برای برگرداندن پولها وقت بخواهد، به او زمان می دهیم اما هنوز وقت نخواسته است.

این عضو کمیسیون عمران افزود: البته وقتی که پیش از این به بابک زنجانی داده بودیم تمام نشده است. اگر پول را پس بدهد پرونده به دیوان بر می گردد و مجازاتش کاهش پیدا می کند در غیر اینصورت او را اعدام می کنند.

منبع: اعتمادآنلاین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان