تاریخ انتشار: ۰۲:۴۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵

پیغام دوپهلوی کی روش برای هواداران تیم ملی در سالگرد 5 سالگی قرارداد(عکس)

سرمربی تیم ملی ایران در سالگرد امضای قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران برای هوادارنش و هواداران تیم ملی پیغام فرستاد. سرمربی تیم ملی این پیغام را از طریق فیس بوکس رسمی اش برای مردم فرستاده است. پیغامی دو پهلو که از طرف دوستان و طرفدارانش به معنی خداحافظی برداشت می شود و نزدیکان فوتبال آن را مانور قدرت برای ماندن در تیم ملی تعبیر می کنند.


پیغام دوپهلوی کی روش برای هواداران تیم ملی در سالگرد 5 سالگی قرارداد(عکس)

سرمربی تیم ملی در این پیغام نوشته است. (متن نامه نقل به مضمون )

دوستان عزیز

این جمعه ما دقیقا 5 سال از زمانی که من به ایران آمدم می گذرد. من امضای قرارداد در دفتر وزیر ورزش را به خاطر می آورم.چیزی بی سابقه در زندگی حرفه ای من . یک افتخار.

در این 5 سال 61 مسابقه ملی انجام دادیم ، با 34 پیروزی ، 19 مساوی و 8 شکست . وقتی که من به ایران رسیدم ایران در رنکینگ فیفا در میان کشورهای آسیایی در رتبه چهارم بود اما در 3.5 سال گذشته همیشه رتبه اول بوده ایم. این شرایطی است که ما با قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه در کوالالامپور در 12 ایپریل روبه رو می شویم .

در روز اول آگوست 2014 من قرارداد جدیدی با تیم ملی ایران امضا کردم تا جولای 2018 . در همان ماه من برنامه تیم ملی مان را آماده کردم.در صفحه اول قرارداد می توانید ماموریت ها را بخوانید.

1- مرحله دوم جام جهانی 2018

2- یک تیم ملی متحد و متمرکز

3- آماده‌سازی منسجم و جاه‌طلبانه برای جام‌جهانی

4- یک دپارتمان فنی برای تیم ملی

5- یک زمین فوتبال

6- یک آکادمی تمرین

7- یکپارچگی فرهنگی و ذهنی تیم ملی

این طرح تیم ملی دوسال پیش تحویل داده شد. در اگوست سال 2014 . در زندگی تنها دوچیز غیرقابل برگشت وجود دارند. یک زمان و حرف هایی که می زنید.

از همه شما به خاطر حمایت از ما و تیم ملی در این سال ها تشکر می کنم .

کارلوس کی روش

پیام کارلوس کی روش البته نشان می دهد که از شرایط و امکانات راضی نیست. او پیش از این و بعد از این حتما بارها به این مساله اشاره خواهد کرد. کما اینکه در طول این سال ها همیشه امکانات مورد نیاز تیم ملی را که نادیده هم گرفته می شدند با همین شیوه به دست آورده است.

اما در روزهایی که از جدایی او حرف زده می شود ؛ این نامه بیش ازاینکه بار منفی داشته باشد بارمثبت دارد. کی روش در این نامه به تاریخ قراردادش تا جولای 2014 اشاره کرده است. قراردادی که وزارت ورزش هم بارها به آن اشاره کرده است. کارلوس کی روش یک ماه پیش گفته بود که استعفا خواهد داد و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ داده باشد او باید در آن مورد حرف بزند. با این همه سرمربی پرتغالی تیم ملی با پیامی که به کارنامه درخشان اش مربوط است به قرارداد اشاره کرده و بد قولی ها.

این بهترین خبر برای دوستداران او و تیم ملی است که می خواهند کی روش را تا جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ببینند. کی روش در این پیام هم علی رغم نارضایتی هایی که دارد به قراردادش هم پایبند است .

با این همه و با اشاره جمله به جمله پیام می شود تاکید کرد که کارلوس کی روش به عمد نامه ای دوپهلو نوشته است. نامه ای که سبب شده هواداران تیم ملی در کامنت های آن با کی روش خداحافظی کنند. نامه ای که البته در بخش مهمی می گوید 2 سال از قراردادش باقی مانده و البته نمی گوید که استعفا می دهد.

برچسب ها: امکانات
نظرات شما
پیشخوان