تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

آزادکار 57 کیلوگرم ایران مدال برنز را به گردن آویخت

«رضا اطری» آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا -با پیروزی مقتدرانه مقابل حریف کره ای- به مدال برنز دست یافت.
آزادکار 57 کیلوگرم ایران مدال برنز را به گردن آویخت

رویداد۲۴ مسابقات وزن های 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های آسیایی امروز (یکشنبه) از ساعت 10:30 به وقت ایران در سالن مرکزی جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شد و تا ساعاتی دیگر با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان می رسد.
اطری آزاد کار وزن 57 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی این وزن مقابل «کیم سئوگ گئون» از کشور کره جنوبی در حالی که از حریف خود 4 بر 1 عقب بود، در وقت دوم با کشتی جسورانه موفق شد حریف خود را با نتیجه 9 بر 4 شکست دهد و مدال برنز بگیرد.
این آزادکار جویباری تیم ملی که سابقه حضور در پیکارهای قهرمانی سال 2017 جهان را نیز دارد، امروز در مبارزه های این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر «ساح تلی» از نپال را شکست داد.
وی در دور بعد مقابل «ساندیپ تومار» قهرمان آسیا از کشور هند با نتیجه 15 بر 9 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اطری در این مرحله مقابل «بخبایار اردنبات» دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
تا لحظاتی دیگر «مصطفی حسین خانی» در دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم به مصاف «یوهی فوجی نامی» دارنده مدال برنز جهان از ژاپن می رود.
«حسن یزدانی» و «علیرضا کریمی» آزادکاران وزن های 86 و 97 کیلوگرم نیز در دیدار فینال باید به مصاف حریفان خود بروند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا به طور رسمی از دیروز شنبه در جاکارتا گشایش یافت.
کاروان ورزشی ایران نیز با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در این دوره از بازیها حضور دارد. نمایندگان کشورمان در 42 ماده ورزشی به مصاف حریفان خود می روند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان