تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

سالک: برای نایب رئیسی در حال مطالعه هستم

عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان درباره احتمال کاندیداتوری‌اش برای نایب رئیسی گفت: در این باره هنوزدر حال مطالعه هستم اما تصمیم نهایی را فراکسیون می‌گیرد.
رویداد24- عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان درباره احتمال کاندیداتوری‌اش برای نایب رئیسی گفت: در این باره هنوزدر حال مطالعه هستم اما تصمیم نهایی را فراکسیون می‌گیرد.

حجت الاسلام احمد سالک درباره برنامه‌های آتی فراکسیون فراگیر بیان کرد: اکنون دو فراکسیون اصلاح‌طلب‌ها و اصولگراها برای هیات رئیسه در حال فعالیت هستند و در فراکسیون‌ها هم برای رئیس و هم برای اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری می‌شود. 

او گفت: ‌افراد و شخصیت‌هایی مطرح هستند اما چون تصمیمات نهایی نیست، نمی‌توان قضاوت نهایی را مطرح کرد و برای این موضوع باید تا هشت خرداد صبر کرد.

سالک درباره جلسه‌های فراکسیون فراگیر که قرار است پیش از هشت خرداد برگزار می‌شود، گفت: در هفته آینده برای تصمیم گیری نهایی جلسه خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
1
اقای سالک حتما فکر کرده اگر نایب رئیس بشه راحت تر میتونه با اینترنت مبارزه کنه و هی زرت و زرت به وزیر ارتباطات بابت تلاش برای افزایش پهنای باند کارت زرد بده. حتما هم همینطوره، اما این که یه عضو جبهه پایداری در مجلس دهم به عنوان نایب رئیس انتخاب بشه بسیار دور از ذهنه. به قول مرادشون محمد اون ... را لولو برد.
نظرات شما
پیشخوان