تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

گفتمان اصلاح‌طلبی بر اساس مصالح عمومی است

نماینده مردم تهران در نشست چالش ها و فرصت های زنان ایران گفت: اصلاح اساس‌نامه‌ی فراکسیون زنان در دستور کار ماست و می‌خواهیم از زنان فرهیخته و توانمند کشور راهنمایی و کمک بگیریم.
رویداد۲۴- فریده اولاد قباد در نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی زنان ایران در مجلس دهم که امروز بعد از ظهر در دفتر جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی گفتمانی است که بر اساس منافع ملی و مصالح عمومی کشور بیان می‌شود نه مسائل جناحی.

وی ادامه داد: در رابطه با فراکسیون زنان نیز باید گفت که نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل داده‌اند اما تاکنون به بیشتر مطالبات به حق خود نرسیده‌اند، درحالی که زنان فرهیخته زیادی در کشور داریم و امام خمینی (ره) نیز فرمودند زنان در زمان جنگ و انقلاب اسلامی اگر نقشی بیشتر از مردان ایفا نکرده باشند نقششان کمتر نبوده است، اما متأسفانه در احراز پست‌های کلان مدیریتی حضور کمرنگی دارند و بعد انتظار داریم کشور ما به رشد متوازن پایدار برسد.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم در فراکسیون زنان طرح‌ها و لوایح مسکوت مانده را احیا کنیم. در عین حال اصلاح اساس‌نامه‌ی فراکسیون در دستور کار ماست و می‌خواهیم از زنان فرهیخته و توانمند کشور راهنمایی و کمک بگیریم.

وی در پایان به نقش زنان و کمبودهایی که در عرصه‌های مختلف دارند اشاره کرد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان