تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

همان‌هایی که امروز فیش حقوقی منتشر می‌کنند در دولت قبل نگذاشتند نام نمایندگانی که از رحیمی پول گرفتند، منتشر کنیم

باید بدانیم در کشور های پیشرفته در آن سازمان هایی که گردش پول و ارز مطرح است، برای انگیزش مدیر حقوق مکفی و در خور توجهی می‌دهند. اما در کشور ما به لحاظ اینکه مردم مشکل معیشت دارند و درآمد جامعه کم است و مشکلات بیکاری و اختلاف طبقاتی که داریم، حساسیت بیشتری وجود دارد و باید درآمد مدیران منطقی باشد.
رویداد۲۴ - کمال‌الدین پیرمؤذن در رابطه با موضوع انتشار فیش های حقوقی چند ده میلیونی گفت: علارقم سیاه نمایی هایی که از طریق دلواپسان و مخالفین دولت کلید خورده است. این حقوق ها از دولت سابق به وجود آمده و کلید خورده بود و بانی این‌گونه کارها دولت سابق بوده است اما به جهت اینکه جامعه ایران در مرحله رشد و رونق اقتصادیش دچار مشکل است و کماکان در کشور ۷ میلیون بیکار جوان داریم و فاصله طبقاتی کاملا مشهود است بایستی حقوق متناسب و سنجیده مورد ملاک همه مسئولین دولتی و غیردولتی و شبه دولتی باشد و اگر رقم هایی چند ده میلیونی مطرح شود، با این رقم ها که با کج سلیقگی صورت گرفته نمی‌توان افکار عمومی را قانع کرد. در برنامه آقای دکتر روحانی و معاون اول ریاست جمهوری آقای جهانگیری اینگونه حقوق ها به واسطه اینکه جامعه اینگونه حرکات را برنمی‌تابد و تحمل نمی‌کند، کاهش یافت. باید بدانیم در کشور های پیشرفته در آن سازمان هایی که گردش پول و ارز مطرح است، برای انگیزش مدیر حقوق مکفی و در خور توجهی می‌دهند. اما در کشور ما به لحاظ اینکه مردم مشکل معیشت دارند و درآمد جامعه کم است و مشکلات بیکاری و اختلاف طبقاتی که داریم، حساسیت بیشتری وجود دارد و باید دولت یازدهم فعالیتی را که دولت قبلی در رابطه با فیش های حقوقی انجام داده است را روشن کند و در جهت احقاق حقوق مردم قدم مثبتی را بردارد.


نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در رابطه با سوال خبرنگار پایتخت مبنی بر اینکه چرا این افشاگری ها در دولت قبلی نیز اتفاق نیافتاد گفت: متاسفانه هم مجلس و هم سایر ارکان نظام در دست یک طیف سیاسی بود و با توجه به اینکه اختلاس های نجومی دولت راست را دیدیم اما سکوت همین آقایانی که امروزه فریادشان گوش همه را کر کرده است، مانع بود. در مجلس نهم و در مجلس قبل از آن ۷۰ نفر از آقای رحیمی پول گرفته بودند یا از آقای مرتضوی گرفته بودند و من پیگیر بودم که لیست اسامی آنها را اعلام کنم چون آقای رحیمی و مرتضوی خیلی پول‌های کلانی گرفتند اما به خاطر اینکه جامعه را تک صدایی کرده بودند نتوانستیم این کار را انجام دهیم و سعی شد که عملکرد دولت سابق را که هم درآمد افسانه ای نفت را سوزاند هم پروژه ایران‌هراسی را تکمیل کرد و هم اینکه صادراتی که می توانست با ۳۰ میلیارد دلار اداره کند با ۱۸۰ میلیارد دلار اداره کرد، دگر نمایی شود. احمدی‌نژاد در آمریکا و اروپا سرمایه گذاری کرد، پول نفت را به جای قولی که داده بود آن را سر سفره های مردم بیاورد به بابک زنجانی‌ها تحویل داد با همه این اتفاقات سعی بر این شد که عملکرد ناصحیح دولت را پنهان کنند و سرپوش بگذارند. این گروه‌ها آن موقع اعتراض نکردند و الان از این ملعبه برای زیر سوال بردن دولت دارند استفاده می کنند. به جای اینکه بگذارند دولت انرژی خود را در پساتحریم صرف کند و از فرصتی که پیش آمده استفاده کند، دارند این هوچی‌گری ها را انجام می دهند که نگذارند دولت به اهداف خودش برسد. این‌ها هدفشان این است که فرصت را از دولت بگیرند و بی توجه اند و برای‌شان مهم نیست که ما در شرایط رکود تورمی هستیم و بایستی اجازه دهیم که دولت کارهایی را با ثبات و آرامش انجام دهد.


وی در ادامه گفت؛ به جای اینکه دست دولت را بگیرند تا بتواند بیشتر در جهت مردم و خدمت به مردم عمل کند و وضعیت معیشتی را روبه‌راه کند ولی با تندروی می‌خواهند روحانی را زیر سوال ببرند، البته این‌ها می‌دانند که همانطور که در مردم در انتخابات ریاست جمهوری و اسفند ماه سال گذشته اصلاح طلبان را همراهی کردند در آینده هم همراه آنها خواهند بود.


منبع: پایتخت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
سلام
شما با اون طیف فرقی ندارید ..مگر با اقدام عملی درجهت مرضای خداوند ....با برخورد با متخلفین و متعرضین باموال مردم ... خط بطلان بر سو ظن قریب به.... باشد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
سلام
شما با اون طیف فرقی ندارید ..مگر با اقدام عملی درجهت مرضای خداوند ....با برخورد با متخلفین و متعرضین باموال مردم ... خط بطلان بر سو ظن قریب به.... باشد
نظرات شما
پیشخوان