تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

صندوق توسعه ملی فعالیت غیر رسمی در فضای رسانه ای را تکذیب کرد

صندوق توسعه ملی هرگونه فضا سازی و افشاگری های غیر رسمی را در فضای رسانه ای تکذیب کرد و بر تعهد این صندوق به عنوان مسئولیت اجتماعی برای انتشار اخبار رسمی تاکید کرد.
 رویداد۲۴-صندوق توسعه ملی هرگونه فضا سازی و افشاگری های غیر رسمی را در فضای رسانه ای تکذیب کرد و بر تعهد این صندوق به عنوان مسئولیت اجتماعی برای انتشار اخبار رسمی تاکید کرد.

 انتشار برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی مبنی بر طرح پیشنهادمالی از سوی صندوق توسعه ملی به برخی از اصحاب رسانه برای نگارش و انتشار مطالبی در حمایت از مقام های ارشد این صندوق، قویا تکذیب می شود.

صندوق توسعه ملی در تکذیبیه خود خاطر نشان ساخته است، همواره خود را متعهد به مسوولیت اجتماعی در انتشار رسمی اخبار و مطالب به منظور تنویرافکاری عمومی، دانسته و از هرگونه فضاسازی ها و افشاگری های غیررسمی در فضای رسانه ای مبرا بوده است.

 سید صفدرحسینی رئیس هیات عامل صندوق یاد شده در خصوص برنامه امسال این صندوق پیشتر اعلام کرد: براساس سیاست هایی که صندوق تصویب کرده این آمادگی وجود دارد تا با صندوق های سایر کشورها کار مشترک و سرمایه گذاری دو یا چند جانبه انجام دهیم.
وی افزود: همچنین با تصویب هیات امنای صندوق توسعه ملی، امسال 25 هزار میلیارد ریال( دو هزار و 500 میلیارد تومان) تسهیلات برای صادرات کالاهای ایرانی و 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه در گردش طرح های توسعه ای کشاورزی و صنعتی اختصاص یافت.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رویداد24 ، توسعه ، ملی
نظرات شما
پیشخوان